Badly designed swimming pool costs a life


71

A boy slipped from a swimming pool and fell a few stories below, bounced off the ground.

3.7 48 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

71

What's Your Reaction?

omg omg
456
omg
scary scary
50
scary
vomit vomit
42
vomit
sad sad
158
sad
angry angry
29
angry
cry cry
36
cry
hate hate
25
hate
confused confused
106
confused
win win
206
win
Subscribe
Notify of
guest

106 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ouch!

Lmao

lol

vl bn

noggerr
bruh moment

shut the fuck up annoying ass motherfucker

balls

get ratioed bitch

Goofychicken

Lmao like any smart person seeks validation from snowflakes,go back to twitter bruh.

71% of this website is islamphobic

Nah bro, black homies are the best to hang out with, so your opinion is cope.

Goofychicken

Aint no way you are implying people that the hood isnt such a bad place

That guy pal

Lame

camille

why are you still talking

NiceGuy

Yes, 8 score for the jump ❤

bob

he should’ve had the legendary hero lucky

NiceGuy

Dude, YouTube need to evolue, racism is not cool

asmr edou

Gen Z sensitive, delicate, fag, STFU!!!

bullshit, shut the f up

your mad, right?

Goofychicken

BRO TELL EM SNOWFLAKES MAH NIGGA,THE WAR AINT OVER

Goofychicken

BRO TELL EM SNOWFLAKES MAH G,THE WAR AINT OVER.

That guy pal

Lame

oni

you spelled it wrong scammer

‫‫‫‫‫

‫‫‫‫‫

‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫

‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫‫ ‫
‫‫‫‫‫‫‫

Honey BuBu

THIS IS NOT YOUTUBE

BigPenis87

Is he ok?

Mnhtun2909

I think he dead

1331

“costs a life”

asmr edou

“He never had a life to cost”

Epicgamer8989

He barely can moved tho

oni

meh there are a billion more who will take his “vindows” support job

Coon

hahahahah so true.

Goofychicken

Yeah hes fine.idiot

Mnhtun2909

Omg…

hehe

architect must have st/sc reservation

Expensive Petroleum mera lun bohut vada ve

Pen nu lun, eh ki? penchodo pura cctv naal cover kita hai. sab plan kita c? pen ke loro fake video bana rahe? tuhadi ma de pude vech ma missile vaar deya

o paaji!! friday hai!!

Bluevex

Vanitas vanitatum et omnia vanitas.

Furry

Hey, Mr.Gore, random question, but what Is your opinion on the LGBT+ comunity?

Expensive Petroleum mera lun bohut vada ve

they are very good at sucking big cocks like mine.

Furry

I’m sure, seeing as you had to type that for everyone to see. Your confidence is making up for something else?

asmr edou

The journey is more important than the facts. -Millennial

oni

the fact that your un is asmr….FUCK YOU

hehe

1000 languages in the world, but you chose to spit facx….respect+

Goofychicken

It sucks major dicks.they are a different sort of lefty cancel culture that seeks power and control,going as far as to say that “transgender women” could use womens bathrooms.im only ok with sexual orientation because its the only factor that can be altered by preference.i say put them on the frontlines in ww3

Goofychicken

.they are a different sort of lefty cancel culture snowflakes that seeks power and control,going as far as to say that “transgender women” could use womens bathrooms.im only ok with sexual orientation because its the only factor that can be altered by preference.i say put them on the frontlines in ww3

Goofychicken

.they are a different sort of lefty cancel culture snowflakes that seeks power and control,going as far as to say that “transgender women” could use womens bathrooms.im only ok with “S” orientation because its the only factor that can be altered by preference.i say put them on the frontlines in ww3

hi im a random dude

they are the worst creatures to ever exist

Osao

Yo : eso tilin

🔇33

Yo: yo 🙂

asmr edou

perfect for you

asmr edou

Show off in 2022 and die… It’s perfection.

asmr edou

The ground pounded his nuts up his stomach!!! ah, Ha, HAHA!!!…LMFAO the way the ground pounded hist nuts up!

asmr edou

More Gen Z teenagers dying, more!!! Us Millennials never saw this much stupid death! Show more!!!

asmr edou

We need to see more pubic hair plucking fags falling stories high to their deaths to show how much of a waste you are to humanity.

asmr edou

Gen Z never has sex so why do they manscape?

Damo

Bro got good diving form

Amogus

stupid design, stupid dude

AMGOUSSUSSYBALLS

OMG I was not expecting such a big fall WTF

lilBambi

That´s so sad. one moment enjoying time with your friends, next it´s all over.
video´s like this makes me realise how fast stuff like this can happen

Nate

lol

Patrick jones jr

Damn so sad

TopKek

Ah these gore videos always make me grateful for what I have. Wouldn’t it be unpleasant to fall off a building? The panic and fear and crisis and helpless distraught.

him

ok

Mature-Non-Racist-PERSON

so thats the way you’re gonna be? – ronnie mcnutt
The one who fought for the US and still has racists in this website i will steal those racist poeples girlfriends and have kids and fuck the kids

pastor

From highrise building he fall down to the slums

St. Teal

Cool!!

yjhjh

wtf

flamingo

33!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

🔇33

🔇33: *walks in* -what

🔇33

What

Iliketoseebloodidk

What just happened I’m so confused 🤔

Bora

I dunno

ISIS warrior 101

bro what

simonhenriksson

lol

SergheieviciAKA.MADNESS.ENJOYER

backroms jumping

YoDamnDaddy

loser

diego mr rapist

woo

oni

always fucking india

Joe

Death to all honkies

whocaresmate

w

niger

hahahaha

Cuckman

That bounce though.

Bora

backrooms

Joe smoe

not badly designed maybe just dont be a fucking idiot?

egg

oh

‫‫‫‫‫

sad

‬⁡⁡⁡⁡⁡⁡

‬‬‬‬‬‬‬

⁡⁡⁡⁡⁡⁡⁡a

a

lemonade

“Badly designed” bro was literally running on the edge

Strict_Machine

8.5 for the belly flop.

GoofyAhhFemboy

Now I understand why they no running, very sad video

Bootylicka420

Talk about a bellyflop

dawdawdw

this shows that the human body bounces instead of slapptering

Eastldn nigga

Nahh i’m crying 🤣🤣

haha

haha

strafiy

i am so confused

Keeps ad's

I think that dude is still alive, i saw slight movements at the end

Fair enough if he is, i dont think he will go near anymore balconys

106
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x