Big log left a nice curve on a worker


18

A worker died after being strucked by a big log.

2.7 18 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

18

What's Your Reaction?

hate hate
37
hate
confused confused
34
confused
fail fail
109
fail
fun fun
10
fun
geeky geeky
4
geeky
love love
8
love
lol lol
126
lol
omg omg
48
omg
win win
15
win
Subscribe
Notify of
guest
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wewuzkang

LMAO never seen a title so accurate

K Fign.

Mr. Gore finally made something right

nigger

skinny waist and… nevermind thats dark

nigga

he be THICK

niggerkiller

body looking like a math problem

WhitePplFukAnimals

Why is he just laying there for God sake?!

You’reAnIdiot

Are you retarded??

ALLAHoAKBAR

Ppl dont get a simple joke this days 😂

Gaygeorgenotfound

You’re really dumb-

K Fign.

Maybe if you blow his nose he would probably become big like cartoons. . .

R077h

poor worker.this was deserved to happen to a Hollywood celebrity

Phil T.

Poor fucker.
He probably worked there all his life. Wonder how it happened.
Probably negligent co-worker?

here.comes.the.pain

instant karma

dumb bitch killer

for what? does this man have some dark backstory or something? please share with us motherfucker

Kyrie

Damn, nobody really care about a poor worker…do they???

wetasspussy

no

Dtieo

No. There are 8 billion more of you out there. If you think you are not replaceable, you are severely retarded which means we need to get rid of you and find a replacement asap.

Kyrie

Looks like all the scum from hoodsite are here…and I’m one of them.. Don’t know why i was banned. I always wrote sympathetic comments brooooo..🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️🤦🏽‍♂️

Your moms house

That’s probably the reason you wrote sympathetic comments the whole point is to not be sympathetic if your gonna watch someone get murdered and want to be sympathetic to to YouTube

Gaygeorgenotfound

Should have bin up his ass now that’s content

hot brunette

small waist pretty face with a big bang

Nya~

LMAOO

Bruhgirl

I hope that log becomes my dinning room table

asds

que buena curva ‘)?()(

Elver99

Tu eres perfecta sin el 90 – 5 – 90
Uwu

Raymond Kenney

THICC

4242564

He was trying to work, but he’s dummy thicc and the vibration from the clap of his ass cheeks made made the log fall on him.

Not a mexicano

Poor guy

MelsBels74

Not much blood for a smoosh… Unless it’s dried?

Joemamas

Not a laughing matter. But I would have rotfl if the log went 2 rends.

Dtieo

Definitely would have laughed if that log slipped and fell on him again.

Idk

HA THE TITLE IS SO TRUE

Idk

also the guy filming laught lol

Padillakis

Extremely hiding place for workless

Dtieo

With those curves it was only a matter of time till he got a big piece of wood all for him

35
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x