Cops shoot a guy mercilessly


27

A guy who probably a criminal got shot rapidly by the cops.

4.1 10 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

27

What's Your Reaction?

hate hate
76
hate
confused confused
16
confused
fail fail
3
fail
fun fun
4
fun
geeky geeky
1
geeky
love love
13
love
lol lol
41
lol
omg omg
11
omg
win win
15
win
Subscribe
Notify of
guest
48 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jake

POLICE BRUTALITY

nuna

ok who cares go cry

John

😂😂😂😂

asmr edou

fuck a nigger like you.

That guy from the bar

Bruh he was white

nuna

see its not just black people so those niggers can calm down

Ur mom

LOL

WhyteBoiKilla

Yea only blacks have to be killed while unarmed. Whyte peepo scared of us niggas. Cuck

Ashton smith

Hahaahahahahahaha

boe jiden

go join you ape friends at the zoo. I mean the jail. Or whatever your natural environment is as long as it has some mud to build huts out of

John

10000000000%!!!!

PeePeeMcgee

13%

Eric

Nicht sofort mit mehreren automatik Waffen auf ihn einballern als gäbs kein morgen???? ich würde auf die Distanz einfach den teaser nehmen der an meinem Gürtel hängt?

Eric

*hängt

Eric

Hä ich schreib was ganz anderes?

Bob

Stop speaking nazi, speak english

Nazi

yo nazi is the language of the Gods

Nationalsozialist

Ich danke dir im Namen aller Nazis.

fbsfb

Halt dein Maul, kannst wahrscheinlich nichtmal zwei Sprachen sprechen du Stück Abfall.

Afolf

Ey du fotze halts maul

nuna

thats german dumbass

binsalul

You idiot! The perp pointed his gun. Then you have to shoot or be shot. I’m sure you wouldn’t want to be shot. And the taser is bullshit. Many times it doesn’t even work. You should be much closer than that in the video to use your taser (against a firearm which is idiotic to suggest)

Nick Kurz

HE WAS JUST JOGGING DAMMIT!!!!!

binsalul

perp points a gun – I shoot.

UlyssesGiddeon

Weiß oder nicht, ich kümmere mich nicht um den Motherfucker bekam seinen Dumb Arsch schuss und er sah aus wie ein Smutzige schweine

Ur mom

Speak English not nazi

FuckFace

White Lives Matter!

nuna

yes they do! nigger lives don’t matter

WhyteBoiKilla

We get it ur racist. Pussy.

WhyteBoiKilla

Negative

Amir

کسشعر

Amir

پلیسهای بیناموس

Ur mom

stop speaking terrorist speak english

zerx

lol

Amir

F..ck

EnergeticMod!

You don’t have to censor “Fuck”

Dodi

Fuckkkk 😂

darek

Freedom in Ameria be like

Mr. Chickaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

cant tell if these are even cops

fuck niggers

we already got the rifles out and wanted to shoot them really bad, sorry that you’re dead

dick master

damn thats fucked

hanzo

just a normal day in the usa

Fuck Humanity

Suspect:*breaths and is standing unarmed*
Cops:”AH FUCK HES GOT A GUN!”
Cops:*unloads on him*
Suspect In Heaven: “You Goofy ass Motherfuckers”
Fuck Humanity 💀

Vanta

This guy was an idiot. I am from Albuquerque.. he deserved it

PapaSmurf

What a shit hole eh..

penisman

it might have been a criminal but still massively shooting at them is also in the wrong

Toasty

got me scared i thought a cop was about to die

Alhassan

“Oops sorry I accidentally clicked with my elbow”

Last edited 8 days ago by Alhassan
48
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x