Dog killed savagely by crowd


5
2.7 13 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

5

What's Your Reaction?

hate hate
188
hate
confused confused
17
confused
fail fail
6
fail
fun fun
6
fun
geeky geeky
2
geeky
love love
13
love
lol lol
25
lol
omg omg
8
omg
win win
8
win
Subscribe
Notify of
guest
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Scos

Hey i have seen a lot of your comments and i think that you are one of the many guys who are strong ppl here i also tried to suicide but my family saved me. I know what you can feel. I just wanted to say thanks to you for being kind on this website

Junkiie

Yea dont commit suicide I would show you the world

33 is cool

I feel u

Dr suess

Fuck off dick snot

Jesus

You shall not curse, Dr suess. “I am the Alpha and the Omega,” says the Lord God, “who is, and who was, and who is to come, the Almighty.”

Dr suess

Hail Satan

Nil

Kkkkkkkkkkkkk omg

cu<3

brasil kkkkkkkkkkkkkkkkkk

cj from groove street

gay ass edgelord

Dr suess

Deal with it turtle cock

asmr edou

So why do humans shit and piss? Fart, burp, eat, drink? I’ll tell you: God ain’t real! He’s fuckin fake! We evolved from apes!

jekyll_

this website gives me ideas on my 3rd suicide attempt. hopefully i’ll find sum that works

Peenie

Don’t do it, see? I have a funny name. Peenie says no suicide. Don’t.

LazLow

Did you just say Family..?

Nothing matters

Don’t you think it’s funny how the majority of people here are dudes, and women are the one who have it hard? No one gives a fuck about us, we’re disposable

jonu

the only time i wish i was there, not to hurt the dog but there to cut the dog free keep it and look after it for its remaining time this just shows humanity is a fucked up race how are we the superior race with fucked up dipshitslike this

Top Kek

Bet you wouldn’t do it just like the entire crowd didn’t they were born in a different more brutal world, maybe YOU will end up the dog since youre used to your soft world.

Last edited 9 months ago by Top Kek
Im not racist, just not sensitive

its called being a decent human, you piece of shit

The brbros

It must be hard being human when everyday someone is murdered on your street and you’re hungry without food.

oh no

One moment they are petting it than the next throwing machetes at it smdh

TRRSTeater

Yea. If i dont get a job when i am older and im just a homeless person i want to hack the adress from them and choping their faces off with a sharp machete and shooting their fingers of, dumbass bitches.

Fred

Savage demons

A gay dude

Sand monkeys

FuckFace

Mohammed hated dogs, Islam hates dogs, that’s why they call us Western Dirty Dogs!

Random guy

Bruh you got islam very very wrong my dude

Fred

You got islam very very right. muhammad hated dogs and islam preaches dog hatred. The average muslim loves to abuse dogs.

Dominic

fuckin bastards need burned alive!!!!

Top Kek

When a human gets killed your like oh yeah that’s pretty bad but when a animal gets killed your a little emotional pussy use reason for once in your life. Not that different from how we get to eat stake

joemama

shut up you braindead clown

ShutTheFuckUp

AGREED

Top Kek murder

If this is your mentality then you should die like the rest of them. Everyone knows that the human race is beyond saving. I’ll literally turn u into human steak

Posjsjsms

I hope these guys get destroyed by an IED along with the kids and rot in hell while their family mourns then their family gets raped

Welp

i dont like this either but at the same time how much diffrent is this from killing chicken you eat. survival man. there just animals

Im not racist, just not sensitive

you dont.. love a chicken, you dont love a cow, its different. i dont care about humans i dont meet but i care about every dog and cat, i cant exactly explain it but. Yes i understand it being a horrible decision you have to make for survival. But they were throwing machetes, beating it, and more things that i would never think of

Im not racist, just not sensitive

Agreed.

pi-conejo

you’re more psycho that video dude

Fred

Bet these are damn muslims. Muslims hate dogs because their damn religion says so, and this is the fate of countless dogs in the Islamic world. Demonic religion. Demonic people.

Hornydoggo

Wait till john wick find out about this.

Nico s

Stop showing animal cruelty. Mr. Gore!

That guy from the bar

Pussy

Peenie

It’s a gore site the video doesn’t automatically play videos, you pressed play so don’t cry about it

Curious2see

The only thing I could think of that would drive me to beat a dog to death is if the dog killed or attacked my kid or something like that

Dr suess

Cesar Milan would be proud

Ndddd

All dogs should deserve this

cj from groove street

not cool dudes

JuicyWetFarts

Poor dog…

Ab3b

Egyptian motherfuckers

james

filthy fucking nigger coons I wish we would drop a bomb on those retarded fuckers.

Im not racist, just not sensitive

Dogs are different, Sure fuckin.. kill cows for meat or pigs for meat. hell kill people if you feel so inclined, youll get jail.. but killing a loving animal will weigh on your consience for the rest of your life and youll feel like a piece of shit. Fuck you to those people

Mbenga

Abraham Mbenga

pisyc666

o melhor e q todos q agrediram o cachorro estao mortos em pedaços pois eu os matei do mesmo jeito cruel
👹⛓🪓

Your mum

Aye yuh what da dog doin

Cumgod

fart

asmr edou

They did it too quick. You have to pound the living shit out of it for a long time and after amputating it’s limbs then you chop it to pieces. Amateurs.

GO FUCKING KILL YOURSELF

I HATE NUMANITY

not retard

A lot of people hating. But if they did it there’s a reason. Probably a dog that was attacking people in street.

OG_Fish i

Fuck those people who are standing and recording it, it’s an ordinary animal, not a fucking toy, and what they hit that dog is, I’ll tell you one fucking jerks with small Cocks who raised you I wish you the same as you did to this dog, dick you deep in your ass 🍑🍆

57
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x