Getting stabbed ’til the blade bend


82

A man got stabbed repeatedly causing one of the blade used bent.

4.1 19 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

82

What's Your Reaction?

hate hate
479
hate
confused confused
90
confused
fail fail
21
fail
fun fun
20
fun
geeky geeky
12
geeky
love love
51
love
lol lol
160
lol
omg omg
85
omg
win win
43
win
Subscribe
Notify of
guest
64 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gutalax

Fucking Brazilians, apes.

Anthony McAtee

no cap

Warrior Br

Here we are all warriors. We fight against the most corrupt system in the world, people who are bad by nature and those who want to be bad. We are not monkeys nor do we like poverty, as the media endorses poverty and misery. It is just part of the country.

Fabian

You are a bunch of lesser half niggers and your society Is a dump and a DRAIN where the worst apes prevail…. You are inferioreblack monkeys

grandmaonwheels

bruh stfup racist bitch

Fabian

Fottuti brasiliani di merda, mezzi negri e schifo della Terra

pickle

then why kill a innocent man?

Doesn't matter

As a brazilian, I agree. Simplesmente não reaja cara, só tem doente infantil aqui, tudo americano com complexo de inferioridade pagando de superior. Eu não vou voltar pra ver se teve reply, só quero que tu entenda que independente desses merda tu tá certo.

Jewsrule

richest people are asians and whites in your country
niggers are poorest and most violent and have lowest iq

Brazil Gulag
We who manage to have a good life here, are awesome at everything we do. The funny thing is to see so many failed people, in countries that they call the first world.
Zonir
here is the land of man you little shit. you would not survive a month here, as it is rubbish even in a first world country. In the Amazon you have money to buy the whole fucking world. The problem is that the biggest enemy of the Brazilian is the fucking Brazilian. We don't even know who else is out there, because they are so small.
Nardjan

Não somos macaco. Seu gringo boiola

gringoKiller

quer morrer tambem? you wanna die too?

34.

Vai se fuder gringo filha da puta

ㅤㅤㅤㅤ

Perro waton 😎👊

Skeletor

es un perro watob

Angel death

Brasilian caveman fuck Country fuck People

Warrior Br

Here we are all warriors. We fight against the most corrupt system in the world, people who are bad by nature and those who want to be bad. We are not monkeys nor do we like poverty, as the media endorses poverty and misery. It is just part of the country.

Begola

Fuck you idiot, suck my dick😎👍

Zonir
Good
Last edited 3 months ago by Zonir
Zonir

here is the land of man you little shit. you would not survive a month here, as it is rubbish even in a first world country. In the Amazon you have money to buy the whole fucking world. The problem is that the biggest enemy of the Brazilian is the fucking Brazilian. We don’t even know who else is out there, because they are so small.

Bend me sempai

Man: *STAB* *STAB*
Knife: Whoops. . .

BabyGirl666

._.

Fucking gay cunts

Why this twat shouldn’t by cheap knives

Con mẹ mày

Tao nghĩ nên sài dao bén hơn

Negão do Proerd ┐( ˘_˘)┌

Kakakskskkakakska

Skeletor

Welcome to brazil

1ns4n333b0y

Bom, acho que ele só sentiu uma leve colica dopois disso! 🙂

Antibitch

how about you dont act like a bitch next time and do 1 VS 1 oh and no knife either. PS Wear some shoes you faggot.

Peterbilt16

Should have used hardend steel

VirtualTerroristBR

I know Brazil sucks and I agree totally but these guys in those videos are not like an innocent person dying by monsters. Are generally members of gangs or get involved with drugs. So…

STAN IZ*ONE

Son asesinos y no tienen dinero para un buen cuchillo. 😂

Saihanlm

Damn wtf 😣

joe6484

this is why noone likes brazilians fucking retards if you want to kill him just do it fast cunts

Fabian

“te preeeegooooo. !!! Fa maaaaalll … !!!! ” [ “Pleeeaaseee, It huuuuurttttssss toooo baaaadddd !!!! ] 😬😬😬😬

Augustus

Barbaric and disgusting

some idiot

what even happened

Jemma

These bastards doesn’t deserve to be in jail, they deserve to die immediately. Kill these people without hesitation

AnotherBRguy

im brazilliam and i totally agree with you but there are many people here and institutions that defend this kind of people unfortunately

SSt

As a Brazilian I say that those that defend those animals should die too

Fabian

Beasts ! Those monkeys are BEASTS !!!!

No u

No u

Iamjohndoe369

Not all of us brazilians are like this, i know that’s what you see when you think of us, but those are the northen half-negros who made the open sewer favelas, there are good white people here and we struggle… it’s hard because of the government and the racial division and everything… i don’t know some times i hope the isis terrorists just take over the country and end all this shit.

SSt

So you’re basically trading one subhuman group for another

Nardjan

Tão em choque seus gringos de merda kkkkkkkkk

Exterminator

Kill yourself monkey

eeeeeeeeeeE

28 STAB WOUNDS

Cheeko

Fuck there were more sitting and waiting for their appointment lol

K Fign.

They bully you cuz you don’t fight back but when you do they’ll probably be afraid of you

Weirdo

Knock, knock! – Who is there? – Me, knive, I kill you!!

MohammedSafi

may allah(swt) guide you sinners. These murders gonna burn in hell. pray for forgiveness to live a better life and allah will forgive you and give you a better life and no, before you compare us muslims with isis, these are crazy souls too

SSt

Go blow up a school or do something to stop ISIS, sand monkey

Flavin do Pneu

os gringo tá em in shok KKKKKJKKKKKJJK

Brazil

Come to Brazil! 😀

Retardededgelord#5567

I feel like Brazil is just having fun with murdering at this point, it’s like a sport.

barosan

Any place in the world where are not Europeans or Asians (pale people)

Bouqz

Hans get the atombombe

fds pra krl

gringo se achando superior… columbine foi oque?

Infinity_Zoom

Ceasar is back

ISPMAT

This is a brazil prison a rival got in prison and then gang members stabbed him

Copacetic

I just wish we had backstories lol

Wolf

Thats messed up

Yade

Poor guy 🙁
WHAT the Fuck was this for i mean i like BLOOD and dead people but this?! The screams Hurt me..

Drkness

Wegen sowas stand in Deutschland die Mauer…

64
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x