Kids playing on the road ran over by a car


47
3.2 32 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

47

What's Your Reaction?

hate hate
79
hate
confused confused
102
confused
fail fail
69
fail
fun fun
13
fun
geeky geeky
13
geeky
love love
25
love
lol lol
358
lol
omg omg
108
omg
win win
35
win
Subscribe
Notify of
guest
134 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Hahaha

Allah is proud very good driver max respect for hitting them those nigger kids needs to learn something hahahahaha

White Piglets

You white so I’m not surprised with your pig generation looking like cum bro all y’all white people breath be smelling like dog food so shut your mouth

Um?

Speak those facts

Anonymous 4462

We shall stop this. We. Are. Everywhere.

ultranigga

LOL “WE. ARE. GAYLORDS.”

yes

Im white and i dont stand for that shit dis mans messed up

FuledByHate

We’ll get rid of you too. No worries

Wanna Talk Shit? (267)201-0032 call me i got you

Jealous you shitskin?

Come near my white household and you’ll be strange fruit on a tree.

Niggers need to go asap. Ill train and keep mexican or asian slaves way before i allow a nigger to keep on breathing.
Fuck i pray every day for another Hitler.

Abu Bakr al-Baghdadi

Every day I praise hitler for wanting to get rid of sad looking shitskins.

Nick Kurz

He’s fucking Middle Eastern dumbass. How many white ppl worship allah? Obviously below the BELL CURVE

Hadeel

Are you dumb he’s not middle eastern he’s acting like he is and making them look bad…

卐 Adolf Hitler 卐

Dirty black cunt how dare you speak to my crew like that. I’ll make you rape them kids filthy monkey and after ill shoot you then them nigger kids! #white power!!!

Boxcat.swag

U were loved as a child

joe6484

i swear its always white ppl who are racist af im not black nor white but black ppl be fucking you white mfs ngl so stop acting gangsta because we know you a pussy irl

Jewsrule

average nigger iq is equal to white retards one
niggers are just retards

Joseph Pyles

Can you please rephrase that in English?

FuledByHate

Look at history, who was fucking who? We’ve learnt our lesson, next time we won’t be so generous.

blm

First of all you dont have the balls to rape anyone how can you rape someone without a dick my guy second of all black ppl are the only ethnicity with hair every other ethnicity has fur so sry to break it to you but your the monkey

KurtBrainStain

Fuck blm. You DOMESTIC TERRORISTS!

Acheron

Stay mad fag

Joseph Pyles

Lol, fag is no longer an insult to a homo. You can call me fag while you
Piss in my mouth and force my nose into your asshole while you fart. Only a real man can handle a real man.

nuna

its alm fyi

Joseph Pyles

I have to agree. BLM is not raising money to help anyone. They are a committee of black people who are taking advantage of other black people. It’s disgusting. I dare anyone out there to name one thing they did for your city, your neighborhood, etc.

blm

But thats fine tho well see u soon in one of these videos

Last edited 9 months ago by blm
Dr sand n1gger

heil hitler! 卐

Kaneki

stfu

tinTim

shut the fuck up faggot

niggerhead312

u wouldnt do shit

joe papa

shut the fuck up cracker kys like almost all white people do for attention

urgite

ooga booga

Shithead

That’s nice man you fight racism with racism and you get more racism which is why it will never die out

Bytch

Just cos u had ur daddys cock shoved down ur throat as a kid dont mean u gotta be a lil bitch

yes

i hope u go to hell

BIGTITTYFAGGOT

Ur so pathetic fucking racist little faggot go jerk off to the trees outside little bitch boy

kkk

you need a ice cream

Nigaslayer

Speak those facts

Destviz

I would never consider this bitch white. Real whites are European (and American)

Dr sand n1gger

hes not white hes a sand nigger cause he said allah

Kaneki

Racist motherfucker

urgite

i cant breath nigga

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

bruh dis nigga just said sand nigger im done XD

nuna

lol

Raymond Kenney

You niggers look like you’ve been in someone’s ass

Jewsrule

jelous because white skin is the most desirable

MelsBels74

I’m white… But that was funny. 🤣

ᴅᴏᴄᴛᴏʀ ᴍᴀɢɢᴏᴛ

Fucking chimpanzee ass with the unevolved brain talkin’ real loud over here. talking about somebody who worships Allah being white, you fucking retard, your head is shaped like a xenomorph’s I bet. Why do you all smell like rotting dumpsters?

Joseph Pyles

I’m sorry, but I was taught English when I went to school. I have no idea what you just commented.

Buttdust

Fuck you. This aint white/black. This is stupid/not stupid.

Fucking 3rd world is grimy and i want it no where near me.

Hitler was the smart one. Keeping all you dumbfucks where you belong. The 3rd world loves dictators. They love being told what to do and how to think.

Wanna Talk Shit? (267)201-0032 call me i got you

The white man built the world.

The white man is genetically superior.

Shitskins are a joke. Yall even make fun of each other for how ugly and smelly you are.

Jugglenuts

Holy shit people are fucking weird on this website

I fucked your Mom

I, a white person, agree with you

bugnar

monkeys on suicide watch
aint our fault you look like apes

Anonymous 4462

Hello there. So. You like using racial terms to define those you see here. You think it is right that you, get to sit there and laugh at their misfortune. We will see you soon. Very soon.

卐 Adolf Hitler 卐

I bet you was forced over by a monkey and it forced it in and out while you screamed kill me. I feel your pain

Anonymous 44621

is all you know petty insults, scum.

sick fucked up bastard

i truly hope he gets the worst karma imagineable

Nigga finder

Oh no don’t come find me and be more of a little bitch

Joseph Pyles

Omg… you have to be the worst SJW in the world. You literally just equated other races as a misfortune. I’m assuming you’re a white democrat who hasn’t graduated from college yet, and you’re totally pissed that Hillary Clinton wasn’t elected President. Not because you did any research on what a piece of shit she is, but because you just decided that a rich old man is automatically the enemy because that is what everyone else was saying. Please do not reproduce.

Davi Alves

Hi

Dylan Fuel

Dude not cool I am white and I feel bad for them

Joseph Pyles

Lol, you racist twat! Who do you feel sorry for? Who do you owe an apology to? You should apologize for being a millennial, and assuming other races need your white ass to bail them out. What’s worse, the fuckers you feel sorry for have no moral compass, and they will bleed you dry.

Kauane0969

vc é fdp hein kkk

Acheron

Kys

somemurderer123

its glow up not blow up, damn, 80 dislikes! fuckin muslim

Kaneki

Racist cunts in the comments

nuna

allah isn’t real you dumb fucking nigger

Nigga finder

Oh yeh explain 911

nice bruh

guys please dont think all white people are like this im white and i will sya to this fucking cunt that he should fucking die to

Joseph Pyles

Shut up, dumbass. You’re not racist, you’re just a murderer?

Nigga finder

Praise allah

Karma

are you kidding me you racist fuck go burn in hell, imagine if that happened to you?

FUCK U

bruh shut the fuck up you idiot

Gabriel

Allah wouldn’t be proud if jesus wasn’t dumbass

Anonymous

Your a weirdo their race had nothing do with this so how about you go kys you white piece of shit.

Wanna Talk Shit? (267)201-0032 call me i got you

So glad shitskins die faster than they breed.

Loe fos

Who the fuck are you? King of being a edgy loser Gaylord?

Fuck you bitch cry

Shut up fat fucking pig oink oink nigga

Abu Bakr al-Baghdadi

Stupid taco nigger all of them deserved to die fuck them.

VirtualTerroristBR

A child died and the other is ok. The driver was drunk and get arrested. It happened one month ago here in Brazil.

Anonymous 44621

thank you for the update.

Destviz

I hope they didn’t press charges the accident itself clearly wasn’t his fault

heuuu

They should’ve.

slatam

Dude was fucking drunk, and killed someone while under the influence. That’s enough to put him behind bars.

SuddenlyCaralho

BR DETECTADO BR DETECTADO BR DETECTADO BR DETECTADO BR DETECTADO, EU REPITO BR DETECTADO,ENVIANDO RESGATE PARA O BRASIL
VOCE ESTA INDO PARA O BRASIL!

Maurice Beaujon

I’m guessing one of them was the mom. But both of them seem so calm after witnessing that.

sick fucked up bastard

clearly a shitty mom

sick fucked up bastard

sometimes you have to learn the hard way.

Ilovegore

I’m 13 and I can say most if not all of the white people on this site are ignorant pieces of shit, and that is coming from a white person. <— with the exception of me cuz i'm not retarded.

Smd

Samee they are all assholes

Bytch

Foreal im new here but its sick asf, like wtf is up with the cute emotes like fun, lol, love. Knowing damn well these videos aint gonna fit into those catagories. I wish comments werent allowed in these type of sites, always some racist bitches of all color.

Kaneki

People here don’t really have morals. The more gore videos you watch, the more emotionless you become.

KillAllShitskins

good 😌 stupid shitskins

Smd

Cunt

hisoka

Last edited 8 months ago by hisoka
heuuu

I hope you get a far worse fate than this. If i knew you, then i’d hang you while slowly cutting under your nails. I hope you like hell. See you there.

Fran

Idk, shit is funny to me

somemurderer123

wait are they dead

Unknown

White people are mad coz black and Hispanics took all the power

Nigga finder

Explain the kkk then

nuna

their niggers so it doesn’t matter

ide gas matori

tokyo drift

Shithead

Theses comments prove that white people have been portrayed as racist I’m Mexican and it’s kinda fucked up that people think like that I could care less but really when trump said Mexicans are rapist I didn’t even care but people would look at me like a rapist and this also proves that non whites are being more racist than whites because they are saying all whites are racist and it’s always whites never blacks or Mexicans well since I have to prove it’s not only whites that are racist fuck you niggers we should’ve killed all the Jews there… Read more »

Kontolodon

So this is Child Remover, man Quackity invention never fail mr

Mister Quint

Magnificent camera work there…who was that, Spielberg?

Just a random

100%

muhammy

why did it sound like bowling pins being knocked over?

bigtities

nigga show the fuckin road

The Phantomime

TACA LHE PAU NESSE CARRINHO MARCOS!

Ooff

Hopefully they have insurance

Jewsrule

one less nigger polluting this planet puts a smile

Wii master

Strike *wii music when we do a strike*

Padillakis

Great mother…. make a tiktok too 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Timmy

Mom:ok kids go outside and play while I’m cooking dinner
Kids: hey jack is that a truck
Jack: yep
Five minutes later
Mom:no not Timmy!! 😭
In all respect rest in peace kids

Joseph Pyles

Poor goat parents still haven’t learned about natural selection.

Petereater

this was fun to watch

dick

bro wtf

FatAss

I hope they were all of this mothers kids. I really hope …

Im not racist, just not sensitive

it sounded like she went “O DAT NIGGA-”
that driver wasnt fast but he was furious lmao

I really need to stop watching these

Remove that shit from the camera

Rodderick

Wow.
Way to jump into action mom….

It’s ya boo hitler

Gotta go fast!!!

Thik niggas Incorporated

mmmm dinner time

Andrew

Lousy cameraman.

fsdacsdfcesfc

some kids are just plain Stupid

Buttdust

How did i know it was in a 3rd world shithole?

St. Teal

I haven’t seen the whole thing 🤦‍♂️

Alexaf

There were kids.. rest in peace. And all races should be respected. There should be no racism. Everyone deserves equal rights and equality.

yoshikage kira

exactly this makes me horribly sad.

Im white

I have a big white cock, wanna suck?

..-

.

Lobo KTra

Tenias un solo trabajo perra, y era grabar bien para nosotros pero ni eso hacen bien joder.

kekma

fucking stupid

Nigaslayer

Hamood, get the niggers

Fortnite Nigger

Get 220 pumped

134
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x