Lightning strikes unexpectedly


63

Never stand under a tree when it is raining.

4.4 16 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

63

What's Your Reaction?

hate hate
16
hate
confused confused
19
confused
fail fail
30
fail
fun fun
11
fun
geeky geeky
4
geeky
love love
18
love
lol lol
289
lol
omg omg
157
omg
win win
37
win
Subscribe
Notify of
guest
103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
niggerhater

are they dead?

niggafucker

yeah i think

sex_offender

So then why did you ask?

Ur mom

Fuck you and your moms

sex_offender

Ehm.. What do you think?!

FuckFace

No, it’s a slumberparty, they’ll wake up after their nap

IRateIt

guys its been week and they’re rotting, they’ll wake up soon… right?

Saya

Hmm it depends how bad they stuck

someone

They survived

Luqman

seegore

Luqman

3 of them survived only 1 dead

AryanKiller

4 less white people in the world πŸ˜‚πŸ˜‚

Last edited 1 month ago by AryanKiller
Not a mexicano

Nah they are sleeping

Kaboom? Yes Riko Kaboom

Nappy Nap Time

idiot in my room

prob not a dude from Maine got struck twice and survived

dope

are they okay?

FuckFace

They’ll be ass-raped by a homeless bum nearby, after the assrape they’ll be ok

dope

But are they okay?

FuckFace

Sure they will, just a sore asshole that’s bleeding, maybe they’ll get aids after their dark cherry is popped, but no problem, just douche that bum-cum out of their assholes and they’re good to go!

dope

Good to hear they are okay

SorryToSay...YouSuck

They wake up, “Ow, I never realized being struck by lightning hurt the rectum this much.”

William

COMBO KILL

Duck

True HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Urbanbog

They’re like bowling pins 🎳 Strike! πŸ˜…

卐 Adolf Hitler 卐

Multi kill on these dirty niggers 🀣🀣

The Commander

Get a life you fucking cracker

卐 Adolf Hitler 卐

I will end your life and take that you worthless cunt 🀣🀣

Top Kek

You know why you call us crackers because our whips go crack crack crack on your shitskinned nigger backs in the slaves day when you actually did work

The Commander

Where you stay imm beat yo ass cracker boi

卐 Adolf Hitler 卐

Don’t try that or the chamber you go filthy nigger!

AryanKiller

Fuckin white Incels. You would never say that in person πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

卐 Adolf Hitler 卐

Neither would you as you be balls deep in a 9 year old you filthy black cunt

Aryankiller

Lemme know when you touch a woman you fuckin white faggot

卐 Adolf Hitler 卐

At least they will consent to my gentle touch. Unlike you raping nigger!

Last edited 1 month ago by 卐 Adolf Hitler 卐
urgite

shieeet niggah this whaaite boi trippin maan

H83D_by_Many

Go kill yourself you fucking piece of shit

卐 Adolf Hitler 卐

I will kill you and make it look like you killed yourself since your life is absolutely shit. And you will thank me later

thatok

fuck you motherfucker you have no life on every time i see you insulted everyone Fucking racist you gonna burn in hell motherfucker

卐 Adolf Hitler 卐

I do and you won’t very soon you will have cancer in the ass and die very painful as its inoperable and you beg for your pedophilia dad to molest you then you will have the courage to stab yourself in the gut. And when you are dead your dad will rape you

The Commander

Cracker where you stay imma pay you a visit

卐 Adolf Hitler 卐

So you can rape me fuck of monkey cunt go swing in a tree in your natural habitat

wall662

i have killed many people like you, and i’m not stopping anytime soon.

John

Hahaha….you fucking keyboard tough guy….
You’ve only killed a #4 combo with fries….AND THAT WAS CLOSE!!!!!

卐 Adolf Hitler 卐

I will make them eat shit by sticking them mouth to anus that movie I orgasm over

John

I’m guessing that fucking garble of words you pieced together meant something…..to you at least. To the rest of the world that kinda basis themselves by using English…..I’ve ABSOLUTELY NO IDEA what the fuck you’re talking about you dopey basterd!
WOOF!!!!

卐 Adolf Hitler 卐

You never denied you want to eat shit that certainly can arranged you filthy nigger

John

So faggot….I’m as white as your mom’s bleached asshole. She lit it up for me so I can rape her ass after having your pop blow me. HOPEFULLY…you have a younger sister…OR daughter…like just 18….so I can annihilate their sweet untouched and tight giny hole….maybe make you an uncle or even a grandpop….dad!!

卐 Adolf Hitler 卐

You just admitted you want to molest a 9 year old dirty nonce. I’d happily make you swallow fresh bleach permanent damage.

John

You are dumb huh you cunt? Re-read it again…..it says “like just 18.” Sad that you’re a moron my friend. Make sure you suckle at your mommy’s teats you fool.

And what’s a dirty nonce dum-dum??

Last edited 1 month ago by John
Fuck Racists

Bro I can picture what you look like a virgin, incel with acne that gets 0 bitches. Normal men do not need to make an adolf hitler account on a gore site. Seriously get a life you are nobody and you are weak that is why you are trying to make up for your inferiority by making death threats that you could never do.

卐 Adolf Hitler 卐

Acting all tough not going to get you far fool this world is full of murders rapists, thieves. Given a change people will stay you in the back and you coming on here whining about the mein fΓΌhrer. You are simply another stupid nigger that can’t keep the dummy the mouth. fuck you little pussy boy

卐 Adolf Hitler 卐

I have killed million of niggers and Jews and still counting so your threat is like a needle in a haystack for me you stupid cunt 🀣🀣

AryanKiller

Nobody is going to your funeral incel

卐 Adolf Hitler 卐

Nobody will be at your funeral instead they will shit on your grave and graffiti my lovely swastika on the headstone knowing the mein fΓΌhrer hates you nigger

Aryankiller

Your mom has some good pussy. I stretched it out with my black dick

卐 Adolf Hitler 卐

She is traumatised now you raping monkey. And now will make you eat your own dick dirty nigger

Aryankiller

Your funeral will be empty

YourCringy

πŸ˜‚πŸ˜‚

Peepeepoopoo

All you guys are pieces of shit. Grow up you morons.

Freakys

Pikachu used thunderbeam, its super effective!

H83D_by_Many

FUCK Pikachu

33 is cool

No

H83D_by_Many

Fucking idiots, didn’t they know not to stand near a tree during a storm? Apparently not! SMH!!

wall662

Pikachu has used thunderbeam. It is effective!

Big Big Big XXXL Queen Snowbunny Chungus

Bro. You’re the second one that I’ve seen… It’s FUCKING THUNDERBOLT! OR EVEN THUNDER! THUNDERSHOCK!? BUT NO… THUNDERBEAM????? GAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!! DRAGONITE, HYPERGUN THIS MOTHERFUCKER

Saya

Triple killπŸ”ͺ

Mister Quint

Lightning made the 4- 6-7-10 spare.

Last edited 1 month ago by Mister Quint
2615RO

nice quadfeed

Hghggggg

Damn she got folded like a beach chair

Zhzvs

H

Last edited 1 month ago by Zhzvs
Fewtmn

Quad kill

Big Big Big XXXL Queen Snowbunny Chungus

You think it would be fucking common sense to not stand under a tree during a thunderstorm Lmfao, hope these stupid ass coons died call it natural selection (Edit, I take it back, I don’t wish death upon anyone, no matter how retarded they are v_v)

Last edited 1 month ago by Big Big Big XXXL Queen Snowbunny Chungus
Fareed ahmad

Phone
power.. Hmm.

sdfsdfs

so this is why you dont stand near tree when lightnig

B0HU

That girl got folded 😈

Fellate

That’s just… SHOCKING

SAMMMMUUUU

Alter Ich lieb NATALIA

Last edited 1 month ago by SAMMMMUUUU
urs

hoi samuel du FeTtE neger

Strict Machine

That’s how ya peel a banana.

SS

Go suck a nigger dick bitch

Aryankiller

Fuck yourself white Incel cracker faggot

Fakyu

That was a collat broooo

Trevod

unfortunately

Porusniuc Adina

E periculos.Nu am stiut treaba cu pomul

Ok and?

Triple KillπŸ˜‚

yeahno

folded

MDeadlyNIghtmare

CAN YOU SMELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL WHAT THE ROCK IS COOKIN

Darkhoe

Trippel kill

Joseph Vissarionovich Stalin

God be like
Awww yeeeah time for my rcxd

§†rΓ₯Γ±gΓͺr

Pop goes the weasel

SorryToSay...YouSuck

HAHAHA! I love how toxic this comment section is. It brings me back to the good ol’ days of the internet!

Kaboom? Yes Riko Kaboom

its known not to be near the tallest thing in a thunderstorm right, they teach that in grade school correct…?

bhtui

the last guy had high ping

Christopher_Shaw_2021

Killer Instinct Voice-Combo Breaker

FΓΌhrer NAG

Common sense really isn’t that common, huh? Why the fuck would you stand under a tree while it’s raining? They should be lucky that their still alive…well, at least 3 of them.

Vealiszacc

*deep voice*: “Triple kill”

Vealiszacc

wait fuck i mean quadruple.

bri'ish

and that’s how you transform into a titan.

GermanDude

God be like: “Yo, ez 4K”

Last edited 13 days ago by GermanDude
abraka_dabra

they phones got charged quickly

poop

KILL STREAK

Babatunde

This was lit

This isn’t pornhub

They probably angered god

103
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x