Man attacks a girl driver, breaking his own leg


91

A man was attacking a girl driver when the girl decided to reverse the car and runs over him.
He tried to move away from the car with his broke leg.

4.3 4 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

91

What's Your Reaction?

hate hate
10
hate
confused confused
5
confused
fail fail
10
fail
fun fun
11
fun
geeky geeky
2
geeky
love love
38
love
lol lol
323
lol
omg omg
18
omg
win win
45
win
Subscribe
Notify of
guest
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ben

Instant karma’s gonna get you. By your legs.

Russsian_guy

maybe a piano will fall on he’s

Last edited 5 months ago by Russsian_guy
Yvon Daigle

Hahahaha too much bugs bunny and tweety as a kid

heuu

Oh boy, I went down that path! Too bad to this day ive never broke a limb. But, I’m still pretty young (a few months short of 13).

Nya~

So ur 12 and watching this shit tf should I be worryed

Karma

it’s not your decision on what he watches

Mohammed1290@gmail.com

Hey ich bin auch 12 werde in 7 Monate 13 ist doch kein Unterschied.gucke mir immer loli prn an so ph aber animiert kleine Kinder die am fortpflanzen sind

bot 54646

i mean i was 9 when i started watching now im 11 and still doing it

Karma

mmmmm hm

Thùngrácツ?

Haha bone go jaceosvrkeohsmwh

dont

She abducted his son.

Yvon Daigle

How do you know about this? I searched the internet and couldn’t find anything abut it lol

Russian soldier

because he is fellow comrade and we needed a new test subject

Joe

Self defense. He would have fucked her up

Rucham twoją matke

es bro mission passed

maine

instant karma’s gonna get you… gonna knock you right off your feet

foxverde

bahahahahahaha

heuu

you mess with a woman
and you’ll be hurtin

Mark

That bitch should’ve got ran over instead!! Girls only exist as weak objects for men to use

Nya~

Tf no they aint

kill all rapists

lmao cant even tell whats ironic anymore. you’re a fucking dumbass

Karma

Karma’s coming for you mate “were not objects were not toys” and in about 2 days karmas coming for you…🥰🔪

Hiroyahsa Kashi

I support that! I hope karma already smacked that bitch who wrote that lame ass comment.

MoreNomad

LMFAO THIS MAN WAS CRAWLING

Top Kek

Niggers will be Niggers

Fran

Remember this video used to be on YouTube

kill all rapists

disgusting ghetto ass deserved it

Humans are stupid

Dude tries to walk away like nah its all good im good…… fuck. Crawls away like a baby bitch boy, he deserves it, now he cant rob people in cars because he’ll be in a ghetto wheelchair

Karma

Hi my name is karma and karma is a bitch 😂😂😂

giallo

gg

Marquise

YES 🤣🤣

Jehsj

I’m 10 and idk why I’m watching browsing this

Last edited 1 month ago by Jehsj
bot 54646

blood for the blood god

Rafbetlog

when your legs don’t work like they used to before

Domi9/11

i saw it fucking crack for shure

Asher Fulcher

😂

Klu Klux Klan

Do the stanky leg

rae <3

Karma lol

barosan

Without whites in 3 years USA would be like Somalia

taxkas on tiks

This is the most normal vid we’re gonna get here

40
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x