Man stabbed in a fist fight


403

Or it is a knife fight?

3.8 76 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

403

What's Your Reaction?

omg omg
258
omg
scary scary
118
scary
vomit vomit
113
vomit
sad sad
689
sad
angry angry
114
angry
cry cry
88
cry
hate hate
49
hate
confused confused
92
confused
win win
330
win
Subscribe
Notify of
guest

131 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Honest

easiest death on this site.

SmartestLeftistInOhio

Wtf

Andrew Tate

may buddha guide you

aca

wow first buddhist iv seen on this site

CuntrySinger

It’s because most Buddhist are too busy eating Elmer’s glue and fingering the family cat to get online. Fucking weirdos

CuntrySinger

Fuck that fat bald child molester. I hope he was reincarnated into the piece of dog shit. At least then he won’t fuck a baby. The whole religion is stupid and you have to genuinely be a dumb and gullible fucking retard to follow it. I can’t be a follower of a sweaty, bald, morbidly obese faggot that literally has sex with kids.

Andrew Tate

that’s right babe, keep insulting me worse please

Vrenlen

Buddha wasn’t fat and bald, that’s Budai. Siddharta Guatama, the historical Buddha had hair and had a normal build. Buddha lived in an area somewhere around Nepal and Northern India 2500 years ago, while Budai lived in China about 1100 years ago. Completely different people.

FemDom113

if person agreed to have sex (no matter what is his age) – it’s okay.

I’m the main character

Bro some people on this site get so mad pissed off then they think of the most creative swears and turn them into incredible insults, this shit funny asf except for the people that lost their lives obviously rip

Jim

The buddha your thinking of “morbidly obese” isn’t the buddha you are thinking of you uneducated wanker.

Niceguy

Dont disrespect others religions

Vnv

With all the Satanism in America, the voodoo and Africa, Santeria in Venezuela, and black magic in Mexico I would be praying my butt off to God “please forgive me and renew me in Jesus name I invoke you .”

The_Hacker_35

Thank you

Fluff

Once he saw he was dead serious about pulling out the knife idk why he kept trying to fight , even if they jumped him still didn’t seem safe.

That guy from the bar

Wtf did he think was going to happen? Ofcourse you’re going to get stabbed it’s a fucking knife

quadeptrai

Cowardly

Andrew Tate

Địt mẹ mày

Fuck_da_world

I agree but look what being brave got him. In these situations cowards usually win!

That guy from the bar

That’s not brave, that’s being stupid.

ryan renolds

he just stood there and let it happen

ssasa

he couldn’t have done anything to stop the bleeding though

Fuck_da_world

He could have prevented himself getting stabbed though

Robby

damn lol

idk

he directly stabbed his aorta

Your mom would be sad

As if you’d know anything about a human body basement dwelling dwarf. medically speaking he probably hit the carotid arteries cause THERE IS NO WAY TO KNOW HE HIT THE AORTA

M1A2 Abrams

The aorta is in the stomach/chest area it splits of into the femoral arterys he hit his carotid and possibly jugular vein.

Itstheendoftheworldandimlateforwork

Damn no need to be so mean😂

M1A2 Abrams

No he stabbed him in the carotid artery dont know why he tried to fight him should of just accepted what happened and went on his way such a bad way too go ngl

collin

i know the feeling this guy had before his death, you realize you’re gonna die, combine all the regret you ever felt into one giant millisecond of “oh fuck” then you either are dead, or ya keep on living.
RIP to this guy. shit done gave me some bad memories

Last edited 2 months ago by collin
Always high

What happened to u bro ?

ssasa

hope you’re good man

I’m the main character

Thank god no one is being ridiculously offensive and aggressively swearing at this guy, he doesn’t deserve that, I hope everything is going well and you are a good person

Daddy maso

Straya, this was out in Brisbane

kim

bro was flabbergasted on impact 💀💀💀💀💀💀

Your mom would be sad

perhaps it was on account of a knife being stuck in his neck. Imagine his mom though how flabbergasted she’d be when hearing her son was stabbed because of… idk..

🔇33

Bro brought his neck to a knife fight 💀💀💀

fakke u

LOL

Tuanplk

Hay lắm thằng da trắng

Midoka

Man

Username123

Unfortunately à lot of peaple think to be in à movie

bobby

dumb bitch brought fists to a knife fight and got whacked

Ethan

Dumb bitch brought a knife to a fist fight cuz hes a wuss ladyboy*

Jordans502

They for real playing murder mystery 2 on real life💀💀💀💀💀

stfuracist

bro was the sheriff and got bodied by the murderer

Roberto

Dont know about y’all but this is the type of shit that makes me sick, knowing they’re about to die and collapsing, not when their guts are out and their head split open but them knowing that there is no escape.

Flappie

Couldn’t agree more, thinking about what could possibly run through their head at that time is way more terrifying than any physical injurie in my opinion. You’re final thoughts ever, better make em count

Anon

For context this happened in Brisbane, Australia, the guy who got stabbed died, and the guy who did the stabbing was arrested for murder. Lesson today is, don’t walk up on the man wielding a knife as if you’re going to do anything.

pastor

Ah immigrants I assume as always

Fuck_da_world

He should have just stayed out of it or grabbed a weapon. It’s stupid to go after somebody that has a weapon that could kill you.

average aphex twin fan

knives are for fucking gutless, idiotic, brainlet pussies

this guy above is an idiot

fucking idiot, the guy had his knife visible and the dude attacked him, its not like he pulled the knife out when losing, dumbass bitch

JoJo

mano a marca do capcut no final me quebrou

Fogueira

This people have negative qi

Jim

IQ*

Kryztian

Bro thought hes gonna respawn

Dredical

The thing about this is the guy wasn’t hiding his knife he had it in plain display yet the aggressor decided to go for it anyway I thought this was going to be a situation where someone is losing so they whip out a bowie knife. The guy with the knife was also walking away so this death seemed avoidable to me but unfortunately no.

pastor

Classic nigretos should be sent in concentration camps to correct behavior

dimadecarboneta

soft meal

Why

I was very upset when she fell. but they kept on attacking the idiots kept attacking even though they saw the knife

tewjkw

this is really fucked up

obunga african

Rip L.T 🙏🕊️ The way he held his neck 😭

Simo
tu mama

kill de niggas motherfukers

Radtag

They’re not negros my guy, they’re Maori, but the black guys they’re indigenous Australians, no slavery in Australia, nobody calls them negros niggers niggas coons, they’re just black fullas except these fullas they’re not from Australia and they’re not indigenous Australians, false Aussies I’d say

Steven

hat er selbst pech

Jonk

really, a knife. it just annoys me that he brings a knife to a fist fight showing that he dosent have the balls to actually fight.

messedyys

Are there any websites to watch rape videos I’m just quite curious if even videos like that even exist on the internet

woodsleyTV

get help wtf

Kk trap

Fucking cringe ass weirdo

Josh

He asked for it RIP

XioLing

I think he’s fine

tewjkw

he died

🔇33

if you fight someone with a knife you can pick a stick or any weapon or simply run but dont kill yourself like this, its very stupid

lol

hahaha no one falls like that, staged. when brain go unconcious u collapse not fall on ur knee

Last edited 2 months ago by lol
Radtag

Lad, this happened in Brisbane Australia, this ain’t staged

lol

ksdhfkjdssd

lifesucks

I love seeing people get hurt and i dont care what anyone else thinks

🔇33

Same, its funny and intresting

Radtag

Y’all got some fucked up minds

🔇33

You are here because its intresting

Niggerlovee

When the imposter is sussy Baka:

Chinchin

mongrel just walked to a guy with a knife & didn’t even try to protect himself, deserved for being so fucking retarded

えいじ

that was actually so sad

Juani Comas

im gay i like to masturb++ with this content

Juan ignacio Comas

my rat is erected

tramaboy

BRO SAVE HIM JUST SAVE HIM WHY JUST FILMING LIKE “oh yes this is gonna be awsome” LIKE BRO!!!

Jim

No saving that dude

HOrror

not horror like i think

Yingyang

+1000 social credit

🔇33

Chang ching whoa wu yo pinchiling

urmom

i’m hard

131
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x