Poor guy forced to suicide


412

He was led to suiciding.

3.4 152 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

412

What's Your Reaction?

hate hate
2490
hate
confused confused
435
confused
fail fail
191
fail
fun fun
128
fun
geeky geeky
78
geeky
love love
194
love
lol lol
589
lol
omg omg
331
omg
win win
275
win
Subscribe
Notify of
guest
512 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
joey

00:50 that feeling when you have one more rep let

33 is a Shitskin Sperg

That feeling when you are a sad lonely shitskin and no one cares for you.

πŸ”‡33

😒 you made me cry

33 is a Shitskin Sperg

I know i did.

While you had to share that 1 empanada. While your young sisters are working girls.

You cry a lot dont you.

Wanna talk about it?

πŸ”‡33

Listen, do you remember the aggressive comment threatening me and saying how much you earned in addition to presuming that you were a military man (which is a lie because you would not pass the mental health test and in reality you are a fat man who asks friends and family for money, probably diabetic and with a brand In your crane for wearing so many headphones although now you broke them for having so much fat and you use headphones inside your ears which gave you otitis), well, I gave you your so dear answer, go answer it, unless… Read more »

Anon

Also man has it been long since ive been on here. Im like og hahaha

asmr edou

Would it kill you to let me keep my penis inside your butt for a few minutes after I cum? Why do you always leave as soon as I’m finished? Calm down, let my penis stay in your butt until it goes flaccid.

Metokur

Thats kinda sus.

ssian hungry hahaha

no one asked nigga get lost

NewFag

Yes i remember. I was drunk and edgy and just pissed off at life.

Missing my brother. Fucking confused about even trying to be a decent person.

Isabella

I-

Metokur

You still sound drunk and edgy. Sorry about your loss. There are better ways to deal with it instead of being an asshole to everyone.

πŸ”‡33

No matter the subject or how much you know about that subject, I know more than you and I don’t give a shit about you to have mercy on you, to give you an example you are worse than “adolf hitler” from whom I would accept a pardon and we would remain friends because he did not get involved Personally with me, as you did, threatening me and my family, you piece of shit, I know you won’t do anything because you can’t, but the words define the man, neither your fucking mother loves you.

33 is a Shitskin Sperg

Thank you for the reaction.

Thats all i ever want.

πŸ”‡33

Well there you have it, now leave or keep doing what you are doing but you are officialy in the pit and you won’t get out, fuck you

33 is a Shitskin Sperg

Lol. You triggered lol.

Poor lil shitskin.

Started the banter but couldnt keep up.

Cmon shitskin.

Dance for me.

Entertain me with that ‘AMAZING*’ iq

πŸ”‡33

From now on I will not respond to any of your comments, I already told you enough although I have much more, you only do it out of envy since I did not do anything to you and also you have my name in yours trying to degrade me with insults, when you speak to me correctly And with some sense I'm going to talk to you but you know that from now on you will only disgust me, that you know that it does not matter how many people you convince to hate me, how many comments you make… Read more »

πŸ”‡33

Idk what happend to the letter

Leon

I fucking love you

πŸ”‡33
❀
Enki

GAAAAAAAYYY

Isabella

Shut up πŸ’€πŸ€šπŸ€š

πŸ”‡33

πŸ‘

Isabella

Im a Child soo i know better πŸ™„πŸ™„

NewFag

Your parents suck major ass for not monitoring you net time.

NewFag

My eDick is in your mouth.

Go take a bath cunt.

πŸ”‡33

._.

aurelina

the only thing you have to say is β€˜shitskin’ think of smt better faggot theres no reason for racism

NewFag

Tribalism is in our DNA. We instinctively are attracted to those who look and think like us.

you’re a shit dick that fucks men

you suck at life you hope you get nothing but disappointment through your existence, worthless disgusting fuck, i’ve never seen a more useless piece of shit in a comment section, your parents fucking despise you

Metokur

You literally did the same thing that incel did. Lol. You may have even encouraged a school shooter.

Dont come at idiots with idiotic comments. Facts and logic always.

Toi

T’es complΓ¨tement Γ  la masse toi. Va prendre tes cachets et va faire dodo. N’oublie pas ton biberon ce soir petite tapette.

CuntrySinger

These fucking dummies really get upset. I don’t get it. How can you honestly lose your cool from words typed out by a person you’ve never met nor will ever meet? It’s great to get these reaction from random people πŸ˜„

πŸ”‡33

Hey how are you racist?

Enki

Why even ask?

Metokur

What did they say that was racist?

Metokur

NVM i saw what they were responding too.

πŸ”‡33

He said blacks should die in previous comments.

Dick Dam

Why do trolls give themselves so much credit? In the grand scheme of things, you guys are below literal shit in importance and impact to this world. If you type out some shit post and you get a bunch of angry and emotional responses you really think it was your shit post that got everyone riled up so you declare yourself a genius and think you’re the fucking shit, huh? If you know anything about human nature the way someone reacts is more indicative of how life is treating them. People who ignore and avoid petty arguments on message forums… Read more »

Metokur

You should listen to your own advice. You are giving said trolls attention with a response. Beyond that it is the internet. Expecting a sane and rational response is like skydiving without a parachute. You might be ok 1% of the time.

Trolls will always be there. Responding to them feeds them.

Metokur

You sound like this dude Ed i know. He was always mad that someone was constantly leaving piles of dogshit on his dead fathers grave. His father drunk himself to death. The better troll would be to leave a pile of empty beercans on said grave. Anyways Ed kept responding to his trolls. Therefore feeding them and encouraging them to do more. Words dont hurt trolls. The hardcore trolls are really unemotional to the point of psychopathy. Starve them of attention and they go away. Or maybe not. Some trolls really have serious harmful intent. Some are borderline columbine. The… Read more »

People suck

You’re an idiot

Metokur

Ty Captain Obvious. Stop feeding the trolls pls.

Dick Dam

Yeah, you NEED it.

And you’re so pathetic, you admitted to the fact that you need it. Badly.

I don’t think there’s any more to see here folks. He was just fooled into admitting he NEEDS reactionary responses to feel worthy.

Stop responding to his posts so he could go kill himself. I hope he films it and has someone upload it here.

Jewlze

Wow to realize someone feels lonely or bad about themselves and still need to show how heartless you are? Awe you truly understand his need for comments n shit.

Metokur

Boyds?

33 is a Shitskin Sperg

Shit

πŸ”‡33

Out of words right bitch?

33 is cool

Yee

πŸ”‡33

❀

33 is a Shitskin Sperg

33 is a sad bilolar schizo-effective man who is most likely 35-45 living with a mother. Your father is either dead or absent. You have no skills for gainful employment. You need to be reminded for basic hygiene. You have no life skills. You have no bank account. You have a picture of elliot rodgers saved somewhere that is very dear to you. You cannot drive. You spend a lot of time living in online fantasy. You might even be reminded to eat. If you made it thru high school it was only barely. You tried to join the military… Read more »

πŸ”‡33

You just deffined your life

Dick Dam

I confirm this to be true. 33 is a shitskin sperg is doing what is known as projecting.

Oh, yes, and he has an itty bitty eency weency penis.

Metokur

Eddie Mauer? Of Boyds?

Dick Dam

What are you talking about?

Dick Dam

You’re Asian. I’m a clairvoyant.

33 is a Shitskin Sperg

Imagine creating accounts to upvote your fragile ego.

33 is cool

Im not 33 lmao ur just cringe

33 is a Shitskin Sperg

Nope.
Just dont care enough to log in every few minutes like you.

See i have a life.

I dont love in a 3rd world shithole.

I go out to eat. I go to the theatre. I enjoy life.

You live in a fucking farm raising diseased animals to feed your peasant lifestyle

Thats ok tho.

You were born a shitskin. It is your destiny.

πŸ”‡33

you have a life and i don’t? literal every hour you leave 25 comments for no reason

Dick Dam

Awww this means a LOT to you, huh? Awwww.

I mean the length of your posts. The careful spacing. This is the most fun you’ve had in quite a while, huh honeybunch?

Awwwwww.

Metokur

Dont encourage them

πŸ”‡33

let them all come together if they want

Darkflame613

you crushed this guy with so much pressure I don’t think he’ll ever have a steady mind again

πŸ”‡33

❀

33 is a Shitskin Sperg

I bet you masturbated before tying this

Yep.

You thought……

This is my chance. Ill jump on an alt account and show him.

Yawn.

Leon

Better jump off a building

33 is cool

Lmfao

deadskinmask

Dumbass

Enki

Dont cuck with a slayer Song name as your tag.

Nighman

More like how your fat as mom smothers your dad to death when she wants that dick.

πŸ”‡33

I take back my previous statements. I really fucking love hating shitskin niggers! Seriously, I do!

πŸ”‡33

No, i obiously don’t

NewFag

Yes you do

πŸ”‡33

Well you lost my respect to you right there

33 is cool

Ur dumb wtf

Daluan Sparrow LTG

Wtf?

NewFag

I knew you would come around.

Lol. Kids really sweat up/downvotes.

I couldnt give 2 shits and a piss.

Just want to trigger folk and make them think.

πŸ”‡33

Hahaha

NewFag

I am here bruv.

Hit me up.

πŸ”‡33

We will talk when they upload a new video

NewFag

Ok give me a heads up.

NewFag

Honestly you think you do. Yet you do not. What you have is attention and an attitude.

Kid i banter with you because you are interesting. Yet i don’t need your validation. You speak with a forked toungue (well you are what 14? Life hasnt caught up with you yet)

Anything i offer you is via experience and my mood/whim

Don’t get it twisted. You still are a kid in the 3rd world. On a gore sight. Being excited about likes.

IRL is the only thing that matters.

Never forget that.

πŸ”‡33

I am not going to validate anything and I do not look for likes, they are just shitty pixels, I prefer that they give me the reason or a criticism with an answer or an opinion instead of a like or dislike, and do not take me for innocent and credulous Because I’m younger than you, I see you that way and I don’t give you useless advice and boring and repetitive phrases like you do, and for the next time you talk to me, I recommend that it be to ask me questions, I already have the answers. and… Read more »

Niggers In Paris

Why are you niggers arguing over the internet? Go be productive like Hitler.

πŸ”‡33

May I ask how you have been productive? because if you’re not I don’t think you should argue with that

PUSSY BLASTER

Mr obese has spread his wisdom

NewFag

Still spreading it. Oldfags getting BTFOd around here.

NewFag

I can spread a lot more than that.

Random corners of the internet will know your deepest darkest secrets.

Incel forums, wanna be serial killer forums, forums where peeps are saying they wanna kill themselves can i take people along with me forums…..

Keep it up.

You know what i am about and where i be.

So float away like the fairy butterfly you are and don’t mess with me.

You have a lot to lose. I want to make the news.

Kebab_remover

Oh can’t take a joke fag?

DerekChauvin
  • slaughter a nigger or ten in the most grotesque way imaginable
Enki

How are you posting from prison?

NewFag

Hey bro i don’t do the intagram shyte nor FB.

Hit me up here.

I am down for some honest talk if you are.

πŸ”‡33

Give me something to talk about then

NewFag

How are you doing? What do you think about mandatory vaccinations? What movies/games are you looking forward to release? What would you like to see happen in the world before the years end?

πŸ”‡33

1: i’m fine 2: I do not agree, although I prefer to go to war with a weapon that I do not know instead of going unarmed (I do not want to be vaccinated because it is something relatively new and I do not know what will happen over the years, but obviously it is a vaccine and nothing else, I hate those who think that the vaccine has chips or water, and yes, the covid is real) 3: I didn’t understand you 4: and I would like everyone to die and stay alone in a house in the middle… Read more »

NewFag

Ty for the response. Why so serious? If you could make anything happen; for example if you had one wish…. What would you wish for? I do not want to presume yet something you said begs the question… Do you not want to see things get better? In context yes i have lost a lot. I am a bitter fucker. However i have children and that gives me perspective. I want to see the world get better. I want to see people do good. I talk shit and troll for fun. Ya i am being am asshole when i do… Read more »

πŸ”‡33

I want everything to be the best, without aggressiveness, lies, ignorance or betrayal, the world is not like that, in a very long time I was thinking about the meaning of life, not the biological sense, I was looking for the meaning of life according to a human, and I realized that it does not make any sense, I thought like an ordinary person since I investigated the thoughts of others and I realized that everyone chooses one for their own life, I am not giving you the typical message of your grandmother That says that you have to be… Read more »

NewFag

I know things can seem bleak at times. Life is ever changing. We either adapt or we wither. I truly believe if you put your thoughts to paper it would not only benifit You but also those around you. Read Thereau/Hemmingway/Neitzche/Huxtley/Wells/Lovecraft. You might also enjoy watching Anthony Peake/Dan Winter/Graham Hancock/Terrance McKenna/Randol Carlson/Jordan Maxwell/Santos Bonacci/Micheal Tsarion on YouTube. You are a free thinker. You were born redpilled. Sometimes it is lonely and feels meaningless. When i got that way it is because i stopped my search for meaning. I gave up and thought it all means jackshit. Thats the lie i… Read more »

cigan prvi

nig

πŸ”‡33

ZZZ

πŸ”‡33

…eria

Sperg is a dumbass 33 is smart

rot in hell racist. The only word in your vocabulary is shitskin.

πŸ”‡33

❀

33 is a Shitskin Sperg

Oh let me like my own comments! Let me give myself a participation twophy!

I a good boy right mommy!

Mom to you…..

Shut the fuck up. I need to suck a few more dicks to feed your worthless ass.

πŸ”‡33

Trophy*
And btw i can’t upvote myself

Nighman

Nope. With your lisp you pronounce it twophy.

You really have autism don’t you. It makes sense now. You cant understand sarcasm and you take everything in the most literal sense.

If so i am not judging you. In fact i respect your enthusiasm. It is just that a lot of shit you say is weird. And if you are a sperg or whatnot it makes sense.

Anyways cheers.

It’s all about the banter.

πŸ”‡33

I’m not autistic or stupid, I just don’t know how to speak English well and I just learned it by myself in a video game talking to other people who spoke English, I actually speak Spanish, and yes, I find it fun to take it literally since that way I practice for when I have to argue for example with my religion teacher or my social sciences teacher and also prepare for when I have to truly argue, sorry if I bother you, I respect your opinion but in reality you are very disrespectful, and if you are not going… Read more »

Nighman

Well if you are speaking the truth then in am very impressed.

There is hope for the future.

However youd be wasting your time on gore sights. Go absorb info like a sponge on a more positivite platform.

πŸ”‡33

I like this and if you don’t like that I’m here suck it

Anon

You know your just giving in to his shit. Yall are never going to meet. Just ignore the fucktard lol. Your giving the prepubesent nazi what he wants smh.

πŸ”‡33

I gave him what he wants and at the same time left him marked as a failure for everyone, I gave him what he wants but he will have nothing more than just haters

Daluan Sparrow LTG

You are young still and idealistic.

You have yet to realize some just want to watch the world burn.

I am a 37 yr old veteran who has lost both brothers in Afghanistan.

I just want to watch the world burn.

πŸ”‡33

I want to see the world burn, I know everything a person can think and I realized that we are only going to eventually become extinct, since everything dies, why do we have to live?

Daluan Sparrow LTG

I dont care about hate. Hate is what keeps me going.

You seriously think i care what anyone thinks ESPECIALLY on a fucking site like this?

You are young still. You have yet to go into the world and face true adversity. You need to learn that some people don’t need a reason nor motive. Some just want to FUCKING hate. Because it is a pure emotion. It doesnt discriminate.

You seem smart tho. Young and idealistic. I hope the world doesnt suck that out of you.

πŸ”‡33

I want to talk with you, give me your instagram pls

Last edited 3 months ago by πŸ”‡33
NewFag

I am right here. Talk to me whenever.

You seem like an alright person.

If what you said about learning english of games is true then you are above average.

I like shitposting and trolling. It’s my bit of dark humor that i enjoy.

If what you said about living in Venezuela is true than i can try and undertsand your feelings of disenfranchisement. I have never been in that position so i cannot know how you feel.

Stay positive. Invest in crypto. Adopt a capatilist mindset. Find a service you can charge a fee for.

πŸ”‡33

first I never said that I live in Venezuela and second the game in which I learned English was rec room you can look for it whenever you want

NewFag

My Bad. I might have confused you with another.

Also i am not insulting your English. It is pretty damn good. You even get nuance and sarcasm.

Hit me up on the next vid

Plsdnthateme

Remember that was someone doesn’t like someone else does

πŸ”‡33

I know

NewFag

That is you stuck in 14 yr old emotions when your logic has you around 22-23.

You are smart and intelligent yet you get emotionally involved in BS.

Logic always over emotion.

Think 3 moves ahead.

πŸ”‡33

nostalgia is the only emotion I have

NewFag

Clever

You realize we can never go back? We gotta move forward. We can recreate the better times unfortunately we cannot guarentee we keep them.

πŸ”‡33

Time is not important, we all die anyway

Daluan Sparrow LTG

I would rape your fucking soul kid.

I have nothing to lose and less to live for.

Next time i smash in some young hipsters face with a hammer at 3am during a strong arm I’ll be thinking of you.

Gotta pay the bills somehow amirite?

I know you. I know you are young and insecure. I know id fucking annhilate you.

One day you might understand.

πŸ”‡33

You don’t get it, hes falling on my shit

NewFag

No i am just intrigued. It is rare someone keeps up the banter so long. It is rare someone can comprehend a grander scheme.

bruh man

man can you please youst touch grass

NewFag

Hey you still around?

I am here if you wanna banter

πŸ”‡33

Well im bored, go on ask me anything

33 is a Shitskin Sperg

Actually i know more than that.

Like fuck off spic.

Eat a dick beaner

Go mow my lawn wetback

Lol.

You are so out of your league kiddo.

Ps- i really dont give a F what you say. Just as long as i make you cry like the little bitch you are.

Jimbo

Imagine if Mr Hangy in the vid knew about this lovely discussion between you fine gentlemen? πŸ˜‚
Its kind of funny his vid has spawned a daft convo about hurt feelings.lol

πŸ”‡33

I only answered those who deserve to be corrected, you are criticizing me but you are right, I take it very personal, but if I tell you right now that you are shit and that your mom and dad are going to die, I don’t believe that you stay calm and respectful

Jimbo

No, not critisizing you my friend. I 100% agree with your responses and you explain yourself well. Mainly I just found it funny to find this convo in Mr Hangys vid.lol πŸ˜‚

Nighman

You get aroused by mr hangy dont you?

Ooh you lil freak!

Nighman

What gives you the right to correct anyone? Who made you an almighty judge or morality and correctness?

Like wtf? Its a gore sight full if trolls yet you want to be this righteous authoritarian?

FOH. It’s so fake and cringe. It really is.

Like i pray you are an autist/sperg then it makes sense. Otherwise you are just some random entitled dbag.

πŸ”‡33

For the way you speak I will put an age close to 20 years, and to begin with, everyone has the right to correct and respond, but not everyone has the ability or reason, also you have just placed me at the level of almighty and judge which I never said and nobody said so you consider me superior, which means that you have neither the ability, nor the reason, and yes, this place is not made for what I like to do, but it is the best I know to discuss Unfortunately there is no page so neutral to… Read more »

πŸ”‡33

My mom was killed by a nigger, shit, ignore all my previous comments

πŸ”‡33

Im still sitting

Nighman

I doubt he would really care. He has moved on. This shit encrusted planet is beneath him.

πŸ”‡33

Yes, i care

Willy_nailer

Wow what a thread of comments. You people are animals……… I simply love it
What is your opinion on avengers end game?

Daluan Sparrow LTG

I honestly never got into comic book movies. However i think the DC movies are better than the Marvel ones.

I should also add i never read comics either.

πŸ”‡33

I did not see it, I only know that someone dies

卐 Adolf Hitler 卐

No you are a dumbass for liking raping niggers so go kill yourself faggot

burn.

that feeling when you sugon deez nuts xdd

I hate niggers

As it should be

Abu Bakr al-Baghdadi

That video is fake because he is spasming.

NewFag

How can you tell?

FireGonnaGetsYou

like you nigger of course your watching gore videos i bet your mom eating shit right now and your sister watching. ohh i forgot you ate too much cocks when you was 6 too bad pedo.

Fgyyuuuu

Kys

Eli69

That feeling when you realise you’re a horrible disgusting racist

Niggers In Paris

Okay nigger faggot. Why are you such a little snowflake? A 12 year old black slave nigger like you shouldn’t belong here. Go back to being a slave faggot. Your parents also must be related because they have birth to an inbred retarded slave nigger like you

Dick Dam

33 is a shitskin sperg is Asian,y’all.

You’re making your people proud.

get fucked lol

shut up bro that’s why you dead ass look like a fucking aluminum foil ball

GeorgeFloydAkaTheStupidNigger

uhh cahhn bleeeff mamaaaaaaaaaaaaaaa

SaltFingers

Nice dance

Thraxx

Fucked up but fucking hilarious πŸ˜‚

r/wtf

πŸ’€

Purplejester936

Hahaha love your comment hahaha funny man funny

peepoocum

yeah, poor guy probably didn’t deserve it, not at all, couldn’t imagine, unthinkable.

33 is a Shitskin Sperg

Nah he died like all shitskins. Sad, worthless, and alone.

πŸ”‡33

Face me little kid

33 is a Shitskin Sperg

Where?

Lol. You couldnt even afford a taco where i live.

Sorry mommy was a whore and daddy is a drunk.

You lost the genetic lottery shitskin. Get over it.

yall need to chill out

bro why u so aggressive?

33 is a Shitskin Sperg

Yo seriously thank you for the laughs.

I had my boy puke half way thru a keg stand when i spoke out that last post about ya momma sucking dick to feed yoir worthless ass.

Lol. And then she kissed you goodnight with the same mouth hahah!

Fuck lol. Hahahaja!

Holyshit your life sux ass

PenisMcFart

do you suck that much at insulting someone you just throw and image of what there life is like πŸ˜‚ i hate people like you thinking it’s an insult to talk about someone’s life when it’s complete bs like you literally sound like you suck your moms tits for breakfast 🍳 πŸ’€

Nighman

Yes i do. I dont give a single solid fuck about anyone on am online gore forum.

Who the fuck would? Its a sight for explicitly being fucked up.

Don’t be a FUCKING blue haired puss and ruin it.

burn.

well. atleast it doesn’t suck as much as yours. ppl cant change they’re race. we arent chameleons lmfao

Daluan Sparrow LTG

Well to be honest you can. Rachel Dolezol/Shaun King.

Not saying its valid or even worth recognizing. That’s why we need to let out children tease one another. It helps weed out idiocy.

Irrational dumbass

Man, when a person uses the word sperg, you know they spend 24 hours a day doing nothing but play call of war and “troll” on the internet

a wholesome young man

what the fuck does sperg even mean that boy needs to feel the warm touch of a female and get off the internet

33 is a Shitskin Sperg

Thank you.

Some fake eubonics really adds a touch of the authentic

I appreciate that.

Nighman

Nice projection.

My daughter is helping me write these posts now.

She says your room most likely smells like dirty feet and you need to see the orthodontist about that overbite.

NewFag

Sperg is a derogatory term for someone with Apsergers Syndrome.

33 is a Shitskin Sperg

Sounds like you speak from experience.

Maybe you should write a book.

Nighman

Maybe i do maybe i dont.

However i know ot triggered you enough to reply.

So i guess i kind of hit home huh?

GeorgeFloydAkaTheStupidNigger

uhh cahhn bleeeff mamaaaaaaaaaaaaaaa

joey

pretty funny tho

(215)8349274 my Name is chaz fuck you pay me.

Ya it is entertaining.

dope

is he okay?

Gore Vidal

Dude all he needed was a dentist appointment for a root canal. Once that was scheduled he is all good. Look him up on the gram.

asmr edou

I’m gonna look up your butt when I finish the creampie. Breaking the buck, look it up.

BG Vet

Well Vidals comment is better then always the same retard question

hHh

Yo that comment is sus as f

Comment

Its not his first Comment like this its rly pretty sus

Comment

This is not his first Comment like this you are right its pretty sus

33 is a Shitskin Sperg

Nigga you gay

33 is a Shitskin Sperg

Is any shitskin truly ok?

πŸ”‡33

Idk what about you?

33 is a Shitskin Sperg

Couldnt tell you. I was born pure. Snow white skin. Blond hair and blue eyes. Amd i FUCKING love it. Almost as much as dominating shitskins.

πŸ”‡33

You told me that you live in poor places and problems and that description you just gave me is not genetics of poor places, idiot

33 is a Shitskin Sperg

What does that even mean?

See you are going off emotions again.

Kid this is just banter. Just shit talking.

Its supposed to be fun.

You take it WAY to.personal.

πŸ”‡33

You are the one who started talking about my mom and btw you have my name in yours

Nighman

Oy Vey.

If someone talking about you triggers you then get off the internet.

πŸ”‡33

I like to do this

πŸ”‡33

Same

GeorgeFloydAkaTheStupidNigger

uhh cahhn bleeeff mamaaaaaaaaaaaaaaa

Yourdaddyoneandtwo

Sure He’s not, He’s a fever and shakes a bit You blind idiot πŸ˜‚

Jimbo

Hang in there mate!
Sucks tho. Choice was bullet or hangin. Shouldve chose bullet. Wouldve been quicker.

Gore Vidal

Wise words.

Poopy butt

Was he having a seizure?

Kareox

no you fucking idiot he was suffocating you arent funny you nigger

J03Y

Can you shut the fuck up, he’s asking a goddammed question, and like calling someone w nigger for attention, β€œreal funny” man. Stfu

asmr edou

That nigger anus is some good shit tho.

卐 Adolf Hitler 卐

Go kill yourself liking stinking niggers

Nighman

They obviously are unfamiliar with your literature.

I bet you are wearing Hugo Boss now right?

卐 Adolf Hitler 卐

Well its ceo is white and out smells dirty niggers so I wear it in pride πŸ˜‚πŸ˜‚

NewFag

Next time you roll thru town in the mercedes blast some Mr. Bond.

Yourdaddyoneandtwo

Hey, faggot, stay away from Mr Bond or I’ll fuck you up hoe

Gore Vidal

Me thinks you be the nigger friendo.

Ball python

Yes because his brain wasn’t getting any oxygen. So he pretty much suffocated to death

πŸ”‡33

Nice friends

Gore Vidal

Really.

πŸ”‡33

Be careful with the comments I saw from you, I can use you as a rag whenever I want

hHh

Why are you going across posts and calling out people? You make same stuff.

πŸ”‡33

I only answer people who say immoral, racist things or anything that is a lie because if it weren’t for that I would only be making jokes, memes or analyzing the video, also there are several that I prefer not to respond since 0% of anything It is not good and 100% of another either, also I am not hypocrite

33 is a Shitskin Sperg

Shitskin keeps on talking like anyone cares.

πŸ”‡33

Well tell me who cares about you

33 is a Shitskin Sperg

I just wiped you withy arse shitskin

πŸ”‡33

Keep going, you are going nowhere

DerekChauvin
  • slaughter a nigger or ten in the most grotesque way imaginable
33 is a Shitskin Sperg

Sup shitskin

πŸ”‡33

You mad soldier?

πŸ”‡33

Stop spaming and face me little kid, are you afraid?

卐 Adolf Hitler 卐

33 + 1 dead niggers hanging from the neck from the tree and the neighbourhood finally could rest in peace πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ”‡33

Better stay in the pit

33 is a Shitskin Sperg

You are the pit shitskin.

Bye

卐 Adolf Hitler 卐

Niggers go in pits shows how stupid niggers are πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

33 is a Shitskin Sperg

So easy to trigger these shitskins.

Lol. They have chips on their shoulders. Would have starved to death without welfare. Dirty lice ridden filth.

卐 Adolf Hitler 卐

And still to this day they steal the welfare of our needy whites. And for that they need to hang all niggers like this filth bag πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ”‡33

😐

卐 Adolf Hitler 卐

You gonna cry nigger well then go hang yourself πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

daisy

that was good!!

33 is a Shitskin Sperg

Im right here shitskin.

I understand that 10 hour factory shift slows you down.

Next life dont be born a useless shitskin.

πŸ”‡33

If you believe in reincarnation, you have just confirmed all your mental problems.

Nighman

If you think you understand what happens to consciousness after death you are deluded. Look up papers by Bohm/Pribram. Bohm worked with Einstien on what is consciousness and Pribram is professor emeratus @ stanford Uni. Both have hypothosized that like energy conciousness cannot be destroyed. You could also look up papers by Anthony Peake OR the the works of programmer Cliff High. Both are into quantum computing and programming and have also hypothesized that consciousness cannot be destroyed. Also look into Bose-Einstien Condensates (a state of matter) or even plasma physics. Both show that the brain does not produce thought… Read more »

πŸ”‡33

My God, you are totally wrong, I take that apart for you with the simple neural synapse, piece of monkey, when you think of energy you think of fucking magic, if you read so much, tell me what kind of energy is it, eh? In addition, memory and movements are carried out by the neuronal synapse and if those neurons die they can no longer repeat that action, memory or taste, if you know that alcohol burns neurons, right? Well, if neurons control movements and memory, tell me, what happens to people when they drink beer, does beer emit radiation… Read more »

NewFag

The original post had some hyperbole but at least cited sources. Your post was much more hyperbolic.

If it’s all about the bants than ok. If not debunk said sources before attacking the argument.

πŸ”‡33

I do not have to clarify anything, to say that the brain is an energy antenna is simply stupid and normally I speak without having read or studied anything so it may be that I have not understood or seen something but what he said does not make sense , and I would like you to tell me what I supposedly exaggerated

NewFag

You got me.

πŸ”‡33

I did, have a nice day

NewFag

You to kind sir. May the road rise up to meet you wherever you go. May god twist the ankles of your enemies so you can tell them by their limping. May fortune favor you and bards right songs of you exploits to be sung for a hundred generations.

Most of all…

HAVE A GOOD DAY!

Gore Vidal

Is he ok?

33 is a Shitskin Sperg

Better than 33 the shitskin fag

πŸ”‡33

Have you replied my comment or you are out of words?

33 is a Shitskin Sperg

I am right here shitskin.

I owe you no explanation. You are beneath me.

I was raises not to fraternize with the help.

So go back to work bitch.

πŸ”‡33

I don’t really work because I’m 14 years old and I’m still studying, luckily I didn’t leave school like you

卐 Adolf Hitler 卐

A 14 year old nigger watching another nigger dying by hanging and we are just laughing πŸ˜‚πŸ˜‚ don’t worry I know you would get kicked out of school and get sent to prison for stealing like the rest of your monkey kind belong πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ”‡33

You can apologice whenever you want and stop saiying that shit and i will forgive you, or you can just stay in the pit

卐 Adolf Hitler 卐

So you are a braindead 14 year old nigger. Remember your coffin is in the pit hahaha πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ”‡33

I had a flash while reading your comment, I saw you in the bathroom with the lights off writing that comment with empty eyes while you shit

卐 Adolf Hitler 卐

My response to this would be like in the first saw movie and you with your nigger family would have to saw you leg off πŸ˜‚πŸ˜‚

πŸ”‡33

No way, i love my legs

卐 Adolf Hitler 卐

Even without legs you would rape but at least they can catch you quicker πŸ˜‚πŸ˜‚

Nighman

At least he CAN shit in an actual bathroom.

#outhouselife

πŸ”‡33

I am 14 and I live with my parents, I hope that you with 20 or more do not live with your parents

old

Where are Adolf Hitler’s spamming comments? They havent stopped since 5 months ago

Random guy

The guy got his medical mind back lol

卐 Adolf Hitler 卐

That was lost long ago when gang of niggers came at me with the phrase I’ll pop your white ass but I shot them and got the crave for dead niggers ever since πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

william

you’re just a pthetic emo kid, shut the fuck cunt

NewFag

These white folk will denounce you. Then when they are watching their families raped by dirty animal dicks and are forced to work in the fields they’d be begging for a savior like you.

That is why lists are important. We continue to screenshot and IP trace these cucks. When the ethnostate is founded they will be allowed to work our fields or dig in our mines.

They must also be branded Untermenschin and never allowed to breed. Chemical Castration will actually make them more efficient workers.

daisy

miss me?

ZYKH79

it’s not a bad thing

33 is a Shitskin Sperg

He is sucking off this shitskin named 33

πŸ”‡33

You are going to the pit with adolf and daluan sparrow kid

卐 Adolf Hitler 卐