Woman being noob at suicide


27

A woman was trying to get ran over by a train. She jumped into the middle of track instead of on the rails and got hit by that slow-moving train. We got no information whether she was killed or survived.
But one thing for sure. From how she acted, this is her first time.

4.5 6 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

27

What's Your Reaction?

hate hate
22
hate
confused confused
24
confused
fail fail
283
fail
fun fun
9
fun
geeky geeky
4
geeky
love love
9
love
lol lol
160
lol
omg omg
24
omg
win win
20
win
Subscribe
Notify of
guest
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
William

no. she is dead.
so, good suicide ?

tarik

Kd 0.01

me@myself

How would you know?

William

it’s obvious she was hit by a train, her head was crush

🔇33

You are the next einstein

Flo

Nah she probably got a severe injury to her lower back but the head was nearly over the track. Also the distance under it is always enough to survive if you lay flat down which she didn’t. Pretty badly hurt and the force could have snaped her Atlas so there is a good chance for both

squalltheonly

That’s a myth. There is not enough room under it for you to not get hit at all, there are a lot of stuff protruding under the carts. Just getting dragged a couple of feet will tear her abdomen and her back would get stuck on the wooden panels on the floor, so yeah. She dead.

trollface

What a noob

🔇33

A pro in suicide is the one who knows that it does not lead you anywhere.

Retardededgelord#5567

It does, to death.

Fucked up guy

much easier to lay on the rails and let it decapitate you

Sammy Pupovic

Mission failed successfully

Lawrence

She deserved respect

Mandeep

I think if the cop was little fast & active he could have saved her

🔇33

Or die in the attemp

BRAIN BLAST

who cares lol? she wanted to die and its her business. why should anyone interfere with a suicide?

Fuck**

Fax

PUSSY FUCK

I agree. If she wants to die, let her. You shouldn’t help someone knowing that they’re depressed/suicidal because to them, being depressed isn’t a problem since they enjoy feeling depressed and suicidal. If they really hated being depressed, they would seek treatment for it instead of not doing anything about their depression.

Retardededgelord#5567

Some people try to get help but just commit suicide anyway. Most people don’t want to, and their families grieve for them, but it’s whatever cause that’s just the real world.

Last edited 2 days ago by Retardededgelord#5567
God

come on guys…it was her first time 😀

Cool Man 1998

should watch some youtube tutorial for that

Somebody

True

32123

she rolled over so slowly

Nick Kurz

She was like “ I don’t want to hurt my ankle jumping down on the tracks to kill myself”.

Fuck**

Lol

K Fign.

Me dealing with my problems be like. . . .

That guy from the bar

Ofcourse it’s a woman

cock

and??????????

Somebody

Bruh, she need to get good ngl
(This is a joke, do not take my words seriusly)

teddybear

i mean the two possible outcomes are both pretty bad; one you have her dying, and two you have her surviving but she’ll probably have really bad lifelong injuries

IndigoMarine

She should have put her head on the rail, that would have been a quick clean cut

Fran

She ain’t dead lol that thing rolled up so slow

Sadnigga

Th title of this video is so weird hahahah

person

¯\_(ツ)_/¯

xminxie

this is morbid but i hope she did die bcuz surviving that would probably leave u paralyzed

bill Cosby

Subway surfers irl doesn’t look too good

IRateIt

Subway surfers irl (GONE WRONG)

Retardededgelord#5567

If she isn’t dead now she’s gonna wish she was

38
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x