Asian moms kicking each other’s daughter


78

They takes turn to kick each other’s kid.

4.3 14 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

78

What's Your Reaction?

hate hate
57
hate
confused confused
50
confused
fail fail
23
fail
fun fun
27
fun
geeky geeky
12
geeky
love love
48
love
lol lol
847
lol
omg omg
56
omg
win win
48
win
Subscribe
Notify of
guest
92 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
joey

this could be start of a really hot porno movie, scene 2: both child need vagina surgery and mothers don’t have money for paying

joey

scene 3: both mothers toe have bruised from kicking so they suck each others toes

Shmeat

Would definitely love to see that.

valeriesq

LMAO DUDE YOU MADE MY NIGHT

lillia

HAHAHA SAME

asmr edou

The only good thing about you is your anus and you have to pinch that thing shut as hard as you can just to be average when I’m bareback and inside of you (no condom).

Negromancer

What in the god damm …

Last edited 1 month ago by Negromancer
Supertits

Omg 🀣

CuntrySinger

What you really wanted to watch are those little 3 year old slant eyed gooks lick each other’s buttholes and poop in each other’s pussy. Fucking autistic retard.

Bernie Gores

Oh look the sperg showed up.

To bad you werent bullied into suicide yet. Soon i imagine tho. Incel life is miserable and depressing. Can you share about it?

Death

You think you are good?

Bernie Gores

I love the way you think.

kkkkkkkk

fuck up nigga

gey

death of white man is a tragedy death one milion gooks or shitskins is just statistics

LalalandOfParasites

You’re death would be the zeroes in .001
In chemistry it is insignificant

Trump2014

Your comment is pedophilia and you know that, kinda turn off your computer and turn yourself in to the nearest police station.

πŸ”‡33

is this enough proof that I am right when I say that we are animals, even worse because an animal would attack the adult not the child, a great lack of paternity is seen in this video

Irrational Dumbass

I appreciate that not everyone in the comments on this site is just some irrational dumbass trying to egg on other people with shit talking. It’s nice to have a conversation about things being put into perspective.

πŸ”‡33

do not worry,
I make sure that people no longer agree with “Adolf Hitler” since before I started to debate with him he had an average of 20 likes and now they are -11, I also made reason for “Daluan Sparrow “which just disappeared after my last comment to him.

Bernie Gores

You are a true hero.

An amazing person.

A real humanitarian.

Having stunning and brave discussions on a gore sight.

FOH you are a frikkin sperg. Lol. Oh look at me! I am being honest and emotional a gore sight!

No wonder youve never seen a pussy IRL.

It’s a gore sight. Get off your hi fucking horse and lighten up. Man you fuckers are creepy in a scary way. I would fucking lynch you and feed you to my pigs if i ever saw you near one of my daughters.

daisy

i like this comment! fuck you 33

πŸ”‡33

Nice argument you still perfectly standing πŸ˜ŽπŸ‘

zino

uum helo can you pleas suck my dick UwU??

πŸ”‡33

It depends

πŸ”‡33

I do not even want to know the school education that you give your daughters, also as I always say “you only insult if you run out of words” which makes sense with you, also because you do not put your name daluan sparrow and you tell me again so everyone They know who you are, and maybe I haven’t seen many about vaginas but keep in mind that you are like around 34 years old and I am 14 little retard

joey

you are the same age as my son was when he got raped, not that i have my own son, but if i did it would be the same age

πŸ”‡33

Im waiting for your reply daluan sparrow

AlaskanPsychopath

That is absolutely disgusting. Why would anyone in their right mind would harm a child? And not only that but retaliation by hurting ANOTHER CHILD. Special place in hell for both these women.

trump_supporter

lol na it’s just the Asians really. I remember on rotten.com I saw some Asian guy eating a dead baby while reading a cook book about how to cook humans. They’re fucking cuckoo.

piss

its really not, back before covid there was an account going around on tiktok of a person torturing, killing, and cooking cats ran by a white person. Arguably not as bad as attacking children but still inhumane

trump_supporter

I understand that all races can commit horrible things, but I was pointing out Asians weird culture more than anything. You got to admit countries like China are really fucked up with how they handle people and animals. Nothing like the west at all. Japan is completely different, they’re generally more humane and caring about living life. I won’t even mention North Korea.

Bernie Gores

Thank You.

Fuckers are too scared to be honest on here.

πŸ”‡33

the man with 3 different names talking about honesty?

Your Father

Chinese are basically cannibals.

πŸ”‡33

Perhaps

Kuhm

A lion would kill a females lion Cubs if she has any πŸ˜‚πŸ‘Ž

πŸ”‡33

did I speak of lions?

People suck

We live in an ugly heartless world full of hatred

Last edited 29 days ago by People suck
πŸ”‡33

I know more than everyone about that

Fuckface

These are low class trashy people to put their kids through petty violence, these cunts belong in the sewers that they were born in!

no filter asshole

wtf….the first one accidentally kicked her daughter while she wanted to kick the woman…….this gal intentionally kicked a kid for revenge. and then it repeats. wtf is wrong with the world

Jack Hoff

I wonder why they really just used a street fighter move on each others kids…

Jack Hoff

Street Fighter in Real Life.

Fuck China

From The Same Country That Gave Us Corona Virus

smart

Nahhh that bitch kicked the kid the kid in the kidney. Breh she innocent. However funny in general.

daisy

An eye for an eye

卐 Adolf Hitler 卐

Should have stomped its heads in then it’ll be way more funny πŸ˜‚πŸ˜‚

daisy

hahaha πŸ˜€ agreed!!

AnotherHuman

hi daisy can we meet? would like to know you and talk about stuff we enjoy…

daisy

nope! πŸ˜€

ASSDESTROYER

I think that’s what your family should’ve done with you

Ok?

Are they ok?

asmr edou

I promise just come over one more time and bend over for 4 minutes and we’re even! I know I said we were even already but just one more time!!! Please!!!

asmr edou

I promise just come over one more time and bend over for 4 minutes and we’re even! I know I said we were even already but just one more time!!! Please!!!

asmr edou

I promise just come over one more time and bend over for 4 minutes and we’re even! I know I said we were even already but just one more time!!! Please!!!

K fign

When you both don’t wanna get hurt so you beat the shit out of each others clone πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

CuntrySinger

God damn that is fucking hilarious. Yellow people are fucking gay lol. The earth produced covid to rid the planet of the useless Asians and now all of us normal races have to deal with the pandemic AND the slant eyed, flat faced, rice for breakfast eating wastes of cells πŸ˜€ fuck them and fuck god for shitting them onto our planet

Isabella

and fuck god for shitting you into our planet

Chunkycookie88

hes not right but you cant fucking tell me hes wrong, these fucking pieces of shit parents got there children involved.

CuntrySinger

I wished some hero would show up with a vest made of explosives and rid the earth of all 4 of them. Yellow skinned criminals

Bernie Gores

They was Kung Fu Fighting! Kicking those kids as fast as lightning!

Nigger

gay

jas

wtf those kids must be so confused

bogabop

Karate Kid 4

epicman

nah this is not funi enough

smart

This is something I would see on youtube. I mean ye not gore. But still atleast a good break after being caught up with every gore vid.

Dadomdom

So like kicking a person’s child is low… but if your retaliation is to kick their child back that’s not even taking revenge. That’s just as fucking bad. That’d be like if you and someone else were standing next to 2 people, and one person hit the person you’re next to, so revenge for that person they hit they hit you to get back at them.

Your Father

It’s Chinese. Japanese and Korean are basically much more civilized than savage Chinese animals.

If you talk to me you're gay

Weird

πŸ”‡33

Weird

valeriesq

Weird

zino

weird

PenisMcFart

what the kids do 😭

Kick

THOSE SOUND EFFECTS LMFAO

joby

nice

Biggus_Dickus

Pokemon in real life

Isabella

This fucking comment section is going to end up starting world war 3

DirtyDildo

Lol people are so stupid and need serious help

gey

death of white man is a tragedy death one milion gooks or shitskins is just statistics

RK89

Wow

alduin

lmao

sand nigga killa

what the fuck is this, mortal kombat?

StrictMachine

“push me shove you, oh yeah, says who.” Mad cow disease.

Pp popo

Bro why’d she have to kick her so hard? 🀣🀣🀣🀣🀣

4oad

What a save!

zino

epic hot fat fucking gay porn and ur mom w 3 dicks in her ass

random name

what the actual fuck…

Firas Al Qahtani

Kids won’t forget what happened for the rest of their lives.

asmr edou

They need a creamie. A full on internam ejaculatieron

8様

She can’t get to the mom so she kicked the woman’s child instead…great thinking genius

Trump2014

Explain to me again how Chinese aren’t considered subhumans again?

LalalandOfParasites

Poor kids involved in the “kid’s fight”

92
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x