ISIS kids slaughter and shoot captives mercilessly


156

ISIS are at it again. In this video, captives were being executed by kids. The kids slaugtering and shooting them in cold-blooded.

4.1 51 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

156

What's Your Reaction?

hate hate
996
hate
confused confused
151
confused
fail fail
60
fail
fun fun
41
fun
geeky geeky
24
geeky
love love
69
love
lol lol
222
lol
omg omg
140
omg
win win
101
win
Subscribe
Notify of
guest
201 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Lickityclit

Isis are getting dramatic as fuck. Had that second guy in a ballpit ffs🤣

Dpt

The kid was like…no older than 4 or 5–at the MOST. This is insanity dude. He probably thought he was just going to have fun. Look at how terrified he looks holding the gun. The fact that THIS is what these children are surrounded by and all they know…? They don’t even get the slightest chance for a good life.

Uv_Modz69

No shit don’t click the video if it’s gonna turn you into a Karen

Dpt

Lol a Karen? Caring about children makes you a Karen…?

You know it’s possible to watch these and NOT think stupid bullshit like that…?

zander

yeah im stand by Dpt on this one, fuck the rest of you.

Uv_Modz69

Jesus H Christ bitch who said no one cares about children 😭😭🤡 your clearly a social retard i was saying don’t click the god damn video if your gonna go in the comment section after you watch it and put your soft little two cents in these kids used to do this shot every single day there training for isis for the ones 15 and below used to be running through a house and killing tied up prisoners for target practice this is 1 kid this shit happens everywhere and in worse ways it just ruins it when you go… Read more »

cumsack penis bablls fart sex

you’re*

Last edited 3 days ago by cumsack penis bablls fart sex
Uv_Modz69

Yea and spelled shit wrong too, I was pretty fried but I still got the point across

PussyCock & Anonymous

Agreed!

dpt

You guys are weird.

Tah

oui

Strict Machine

… and?

Miguel

true

Cybena

lol the real karens are you lot that seek attention by pretending to be edgy and not affected by this shit. I get that everyone wants recognition but if you want to be known as the weird internet dude that gets oddly offended by people rightfully saying this is sick shit, then maybe look at your life from a different perspective.

Uv_Modz69

Damn bro you got all that by me telling some hoe to not click the video if she’s gonna get offended? I didn’t know I was seeking some whatever you called or what not my bad you don’t know how to get fried and not get offended by everything. Maybe since you knew all that about me from my little comment you could even tell me what color underwear I’m wearing too since your like Sherlock Holmes or whatnot

Torapyric

Dude people don’t fucking come here to care about children if you fucking care that much go and help them instead of making these dumb ass comments half or these people don’t even care about I would if I could but I’m on look 14

Dr suess

Amen

Manego89357

Hey dumbass the kid was aiming not looking sad and he even screamed fuck Americans long live isis

Martin

He did not say that, i’m not gonna say what he said but yeah

Dr suess

Deal with it cry baby

Dr suess

He looks like he’s aiming lol not terrified you dummy.. Learn how to interpret human emotions. That kid was having a blast..literally

Miguel

yes

MelsBels74

He didn’t look terrified AT ALL.. That’s why this is so disturbing to watch.

Miguel

u dont know if they like doing that like me seeng it

Lilzelen4ik

Yeah for real, they be talking about hod and their islam thinking theyll go to heaven, fuck nah, i hope theyll have the same torture in hell

Fuck**

Hahaha

That guy from the bar

Idk, I kinda like it

Hexakonta

Same

A very bad person

As a American child I have no clue on what’s going on but god dam, teaching 5 year old to use a gun is amazing! I’m proud even though it’s terrible!

Kaneki

Bruh. What the fuck. He’s scared for life

zander

as a fellow american and resident in arizona i don’t condone killing other people but knowing how to use a gun is important.

Miguel

same

ur daddy

am i the only one who laughed when the kid
said allahu akbar 😂

THE CRADLES

It was more cute I would be shot by that kid than any way else of dying 🙂

Miguel

no , there is a lot people enyoing this , and a question , why there are too much people in this gore pages sending hate , why they dont see gore and solved?

Dpt

The fact that THIS is what these children see and know growing up—it’s insanity. These kids don’t even get a choice.

Ethan Hinton

The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting a different result

dpt

Okay…? These are children; they have no concept of what’s “right and wrong” yet (particularly these kids being taught to kill)—and I know for a fact you understand the context that I used the word in lol.

Welp

you dont realise whats right and wrong is a concept itself

Tah

qui ne réalise pas?

Joseph

I like this phone. this is a nice fuckin phone

dpt

Alrighty then

somemurderer123

woah you little shit, fucking dumbass putting your name in your profile, found your ip 🙂

Lenny Persin

doubt

tripper

thats a quote. this is the actual definition of insanity.
a severely disordered state of the mind usually occurring as a specific disorder.
unsoundness of mind or lack of the ability to understand that prevents one from having the mental capacity required by law to enter into a particular relationship, status, or transaction or that releases one from criminal or civil responsibility.
extreme folly or unreasonableness.
something utterly foolish or unreasonable.

Lenny Persin

somemurderer123 didn’t find shit Ethan you’re good.

Mandy

They are old videos or these goatfuckers still exits?

Helix

Nah we wiped out their caliphate they think they are so badass cutting people’s heads off but wait until they get killed by a drone strike I’ll like watching that video

N3V

This is an old video. This was during the time when these bozos were releasing high quality videos inspired by Battlefield 4 promotional videos back in 2014/15 and later. I’m not even kidding. They made a lot of them. These clowns are probably dead already.

Just a random

Spielst du noch Battlefield 4?

Crazy255

The religion of peace? I have seen a lot of gore lately. This is the worst, these people will burn in hell, to teach a baby to do this.GOD is going to get them, they made this ,and promote this ,at a fairground,with carnival rides, what a peaceful religion, as peaceful. As ishmel

Dpt

THIS is NOT indicative/nor define the billions whom adhere to Islam. 🙄

Don’t be ignorant man.

Scranton strangler

I don’t think he’s referencing all muslims it is called the religion of peace and isis is technically a branch of the Muslim religion so I think he is just referencing isis because it is insane to get kids to murder people

Anonymous Anti Pussy

It’s not insane… just prepare kids to not be pussy…

Don’t compare these kids with fortnite kids!

Fortnite kids are a pussy cock

hot

ISIS are fake muslims, in islam, you can NEVER kill a person, unless its self defence and you had no choice, but what these guys are doing is insane, we muslims don’t call them muslims, theyre making our religion seem bad, i think its propaganda thb, remember when the US gave money to isis? yeah…

NotVeryFriendlyExMuslim

3:151: “We shall cast terror into the hearts of those who disbelieve (all non-Muslims) …”
2:191: “And kill them (non-Muslims) wherever you find them … kill them. Such is the recompense of the disbelievers (non-Muslims).”
9:5: “Then kill the disbelievers (non-Muslims) wherever you find them, capture them and besiege them, and lie in wait for them in each and every ambush …”

Idk man seems pretty violent and fucked up to me

urdumb

This is so out of context… at least read the whole chapter smh. You do know it’s a sin to kill another human being for no absolute reason unless hear me out, unless they are attacking you first just like it said in that chapter and in that context.

Nico s

It’s not out of context, you Muslim loving cock sucking liberal. Read the fucking book.

Kaneki

stupid kid. it is. Ignorent. Search them up, there is like 1000’s of explanations.

hannhai

bruh chill out man that’s not what you’re thinking😂.
These are actually incomplete verses and it refers in context to getting attacked on the first place by the non-muslims.

Kaneki

That was during the war, fucktard. And wanna know who started it? The non muslims.

Peau

I agree, but it seems like most of the well-intentioned people from Occident refuse to see a reality that goes against their beliefs.
Like if it would be impossible that people from other countries have a different way to see the world. This is why every time there’s an islamic terror attack somewhere in the West, even though they never opened the Quran they’ll obnoxiously claim that “this is not what Islam stands for”.

Last edited 2 months ago by Peau
Faith

you must be the most retarded “Ex Muslim” I have seen in my life how stupid can you be, this is literally a war chapter and it explains why its justified, first off, its a war second off the disbelievers actually did fucked up shit to the Muslims and broke a peace treaty, and its said in the Quran that all the captured ones are to be treated with care and to not harm them same goes for children’s, women and even the fucking environment and you say disbelievers as in we kill everyone that doesn’t believe in Allah but… Read more »

Hexakonta

idk man i wouldn’t say billions

Dpt

If you think EVERY person whom is Muslim is somehow affiliated to ISIL…? Or adheres to the extreme radical views that ISIL functions upon…? That’s just horrendous and ignorant thinking.

bloody wars have been fought over religious reasons and interpretations for centuries. Christianity was no exception (I.e Crusades).

Nico s

Only”good Muslims” actually follow the Quran, and do this shit.

dpt

I don’t even know what you mean.

Do what shit…? You understand that…in all forms of worship—the writings associated with it allude to violence in numerous forms.

No religion is more inherently violent then another. And if you didn’t know—both Islam and Christianity stem from Abrahamic roots. They aren’t very different.

Arkeuden

Mate im also muslim but we never learned and read in the koran that says that you must kill, this crazy guys trying to make a new Islam, the koran forbid to kill

binsalul

“Kill the infidels (non-Muslims) wherever you find them” [9:5]

“I will cast terror into the hearts of those who have disbelieved, so strike them over the necks, and smite over all their fingers and toes” [8:12].

https://quran.com/

Ijiaz

Quick hint. If I open a book and read a sentence that says “fuck his mother” that does not mean the entire book is about fucking people’s mothers. The text you gave has context. It was a command given during a war and if u read about the people they were ordered to kill? U would think yeah i would too. And the very next verse literally says “but shield and aid them if they surrender. Its about a war. We Muslims dont attack the innocent who refuse to fight. We shelter them. There is a saying here “an idiot… Read more »

binsalul

Fight those who do not believe in Allah and the Last Day, nor comply with what Allah and His Messenger have forbidden, nor embrace the religion of truth from among those who were given the Scripture, until they pay the tax, willingly submitting, fully humbled.
https://quran.com/9/29

Dpt

Thank you for that clarification regarding the verse/the context surrounding it.

I just don’t get it man. Apparently to be on these sites you have to be a heartless, racist, xenophobic, and islamaphobic bigot. It just makes no sense.

I don’t watch these videos to laugh or because I find them perversely entertaining—but I do watch them to make sure I’m aware of the reality behind certain situations.

K-Reason

And ignoring a fact doesn’t make it unreal (untrue)!
When you say that the quran is the revealed absolute truth! you can’t just decide to pick whatever is convenient for you and pretend that the rest is irrelevant or not necessary true.
If YOUR BOOK and your people had the power… most of us would be oppressed, killed, or should hide.
It is the same for all the shitty religions! ALL!

urdumb

so out of context smh

Kaneki

Stupid. Watch norman ali khan on the explanation of this verse. Stop this cherrypicking nonsense.
That was during the battle of badr. Muslims were tortured for 10 YEARS, before they fought back.

BORICUA

Respect to you my friend I m Christian i know the majority of muslims are good people THE MAJORITY OF WHITE CHRISTIANS ARE IGNORANT HERE IN AMERICA IS MANY white Christians radicals i m a brown latino Christian we Latinos and blacks don’t believe muslims are bad people

Hexakonta

This is just straight up disrespect for us white people. You keep saying all whites are racist and “the majority of white christians are ignorant” but look at yourself blacks, browns, asians and others, you are being more racist than whites.

hot

ISIS are fake muslims, in islam, you can NEVER kill a person, unless its self defence and you had no choice, but what these guys are doing is insane, we muslims don’t call them muslims, theyre making our religion seem bad, i think its propaganda thb, remember when the US gave money to isis? yeah…

K-Reason

All religion are BS and hateful! Have you learned in your Koran what will your go do to 99% of humanity? HELL. (end of discussion) All your religions are hateful, arrogant, stupid, dominating, vicious, pervert! Yea hell invasion can only be a product of the craziest perversion! IF you are shocked by these videos and you think that this people are monster… What about your GOD who is omniscient and omnipotent but will make people eternally suffer in a fire that your imagination cannot conceive… just because you believe only in the physical world and not in him. F**cking PERVET… Read more »

PussyCock & Anonymous

You believe in the Fucking Godass???

LOL UR GAY and PUSSY ASSSS

Kaneki

Says the guy named “pussycock”

Anonymous anti pussy

You should wake up and don’t be a Pussy… it is reality…

dpt

Sure—THIS example is. But if you truly believe that this behavior and extremism is prevalent in EVERYBODY whom adheres to Islam (so…uhhh…billions)—you’re just being willfully ignorant. And that’s the absolute worst kind of ignorance.

dpt

And people disliked my comment…? These sites generally attract a large quantity of dumb, illy informed, racist, xenophobic, Islamaphobic, homophobic, idiots.

Don’t be those people.

Kaneki

Lots of rasict cunts on this website

Mypoopstinksnuggernigger

Stinky fishy pussy?

Cock & Pussy

You Should Leave, You are not Welcome to our Entertainment Show… 😉

K-Reason

F**CK all your religions! Because of people like all of you Christians, Muslims, Jewish and all the other pieces of shit, we have that!
Read other books morons!!!
I hate nothing more than shitty religious people talking about hell and shit against other shitty religious shit.
The problem with enlightened, rational, scientific, secular people is that we are tolerating you while if we were living under any of your rules, most of us would be oppressed or dead.
Maybe we should do that with you!

Hindsight

I must say, the cinematography is incredible.

Fuck**

Fax they mad talented , they should be shooting movies instead of people 😂

Hexakonta

i love this 😂😂😂

ZippitySkip

This director has a bright future ahead of him. I am predicting multiple Oscar wins.

Fuck**

Fax he really know how to shoot movies besides sum else 😂

asspounder

old, but still fucking disgusting

Sebastian Avila

To bad these “terrorists” lost and this video was like made 5-6-4 years ago but who cares ya’allah

Cheeko

These mother fucker has a great skill of cinematography

Max!

I absolutely love gore most of the time, but like, kids??
No thank you~

Hexakonta

What the fuck is this supposed to mean you pussy ass bitch. What did you expect gore is gonna bring to you?

Kaneki

It’s a fucking kid. A 5 year old. Have some morals.

binsalul

Beheading was a standard method of execution in pre-modern Islamic law. * * * In 627, the Companions of the prophet Muhammad beheaded almost a thousand war captives of the Jewish tribe of Banu Qurayza for an alleged treaty violation. A genocide that eradicated the small Jewish population of Medina. * * * I was among the captives of Banu Qurayzah. They (the Companions) examined us, and those who had begun to grow hair (pubes) were killed, and those who had not, were not killed. I was among those who had not grown hair. https://sunnah.com/abudawud:4404 * * * Companions of… Read more »

KurtBrainStain

The film quality is really good. Fuck these guys though

fuckIslam

kill these animals!

Hexakonta

Which ones

Uv_Modz69

This is beautiful

Dpt

Seriously…?😑

Anonymous Anti Pussy

Agreed! The Most Beautiful thing that they can teach the kids to not be a pussy

Fuck white people

That kid is a gangster

Hexakonta

Well that was sure awkward to read

K Fign.

Before we start the killing I would like to thank Raid: Shadow Legends. . .

hotboi

brooooooo lmaoooooooooooooooooooo

why

why the kids…

why

the last guy looked like a pretty nice person i feel bad

K Fign.

u geh or what?

romanu

i will go to heaven

Bbb

If you’re muslim

Hexakonta

Then not

Just a random

Fresse du Schwein

Mohammed ist ein Kinderficker

Schnauze du verschissener Islamist. Ich kriege jedes mal ein ständer wenn ihr kanakenviecher zusammengelatscht werdet in Chemnitz

its 4am and im tired

fucking disgusting

squalltheonly

Did they kill the same guy 3 times? LOL

Arkeuden

No one terorist group cant stay alive without any support from a strong country

Anonymous

These Children are Cute to Execute their Enemies!

Good Job did it! 😆😆😆😈😈😈

Anonymous

The Enemies should die! 😈

PussyCock

Yes…

William

on devrait faire péter leur pays de merde !

Cnote

That shit looks fake

Hexakonta

i thought the same, first the cinematografy is suspiciously good, the blood looks fake ad hell and they killed the same guy 3 fucking times. I looked carefully to his facial features and hairline and fell to the conclusion its the same guy(actor). Also im the first scene the blood dripping from the wooden planks was very suspicious, why would they have cameras down there?

Soosaas

Every Video about the ISIS r just fake

maine

these poor kids. this is all they know and have.

zzzz

Imagine dying in a carnival ride

Hexakonta

XD

William

Pourquoi ils attaquent jamais les ACAB et autre fils de pute. Pourquoi toujours des gens qui n’avaient rien demandé.
Vous imaginez, à la GayPride, au BLM, au manif ACAB. C’est ça qu’il faut faire pour me convertir.

Gringo

This is why we have Wold Hunger so the Sandnigger Kids can’t do Shit

qwerty

te

Nico s

Such a wonderful pseudo religious political ideology.
Fuck Islam, and fuck the liberals who love it.

Hexakonta

i love this comment

Rey

here is anyone willing to slaughter me

Anon

Fair play boio

Hexakonta

They killed the same guy 3 times

Tod

They did not

teo

sa se fait pas pour moi ses du racisme il na pas le droit de de faire sa il a maximum 4 ses pas comme sa quille fau se servire d’un gosse…😢😢

Tah

j’avoue

AllahIsGreat

For Allah Brothers i will kill everyone who’s gonna insult Allah

justin

the more they lose the more dramatic they get

Elver99

Joder ni los vídeos de 8Cho son tan editados.
Y mejores planos que los de portillo xdxdd

VirtualTerroristBR

Brainwash

Swiss95P

Should be thankful for where I am and who I am.. damn

mohammedSaid

you will burn in hell. the hellfire will be 100 times hotter than the sun may allah(swt) guide you sinners. These murders gonna burn in hell. pray for forgiveness to live a better life and allah will forgive you and give you a better life and no, before you compare us muslims with isis, these are crazy souls.Allah (swt) will give you the highest punishment!

Dxd

Lmao

Last edited 2 months ago by Dxd
najah shakir

Isis ? Or just a another movie??? This is so dramatics .. too much play .. and the camera man is good .. he got the angles..

I feel no pain

mmm, monkeee

George Floyd

Lol

Insert coin

That’s so fucked up

niggerballs

why u show his face nigga, now you can be sure CIA or NAVY SEALS will find y’all soon

n word

fucking arab psychopaths

Carls

Todos sabemos que isis no existe🤷‍♂️ solo son unos maricas haciendo estupideces y publicando videitos queriendo parecer malos🤣😂🤣😂🤣😂🤣🤣🤣🤣

fth

How did mr.gore even find this in the first place?

201
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x