Man loses hand after being attacked with a machete


67

Chopchop with a machete

3.2 18 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

67
Subscribe
Notify of
18 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nana your business
Nana your business
Guest
6 months ago

Damn

Sadistic_Soul
Sadistic_Soul
Guest
Reply to  Nana your business
6 months ago

It would have been much, much more funny if he lost his head 😂😂

El perpetrador
El perpetrador
Guest
Reply to  Sadistic_Soul
3 months ago

It’s stupid, he just stood there waiting for more machetes to come, obviously he would have lost his mind only they stopped them before it happened

JackTheReaper
JackTheReaper
Guest
Reply to  Nana your business
6 months ago

Kill all n¡ggers you see now! These fucking vermins are out there, raping and stealing wherever and whenever they can. Kill all shitskins now! Sooner the better. Do not wait until the cancer has reached stage 4.
Rid of all shitskins now! Wipe them from the face of the earth. Get rid of this fucking virus once and for all.
The future generations will thank us. We are the pure white race.

AllanTheReaper
AllanTheReaper
Guest
Reply to  JackTheReaper
6 months ago

well well well ugly fatso

ben
ben
Guest
6 months ago

What the heck 🙁 That other guy needs help, what an embarrassment. Hope the guy who lost is arm is doing okay now ❤️

Jynynynyk
Jynynynyk
Guest
6 months ago

I wanna see better videos pls somebody tell me websites

Gore helper
Gore helper
Guest
Reply to  Jynynynyk
6 months ago

deepgoretube.site
goresee.com

Myle
Myle
Guest
Reply to  Jynynynyk
5 months ago

Tbh if u just wanna watch these kind of video for curious or for fun, I’d advise you to stop watching them, unless your mental health gonna get worse, I experienced the same thing, luckily I saved me myself successfully

Myle my baby,thank you
Myle my baby,thank you
Guest
Reply to  Myle
5 months ago

Thanks baby girl

Mr asker
Mr asker
Guest
Reply to  Myle
4 months ago

who asked

shetface
shetface
Guest
6 months ago

what happened for him to deserve that?

kimaha
kimaha
Guest
6 months ago

deserved

spelchy
spelchy
Guest
6 months ago

enter samurai jack!

though the womans singing is quite annoying.

Deaththekid983
Deaththekid983
Guest
Reply to  spelchy
6 months ago

Although ik im desensitized it makes no sense that I don’t feel bad.(I wish I could tho)

MÉIN FÜHRER
MÉIN FÜHRER
Guest
6 months ago

LET’S BUILD THE RÉICH AGAIN TOGETHER

in yo mamas house butt-cheek naked
in yo mamas house butt-cheek naked
Guest
4 months ago

lil bro got mad

random person
random person
Guest
4 months ago

poor guy. Its good that he only lost his hand and not his head

18
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x