Woman dismembered, face cut in half


20

WARNING! This is one of the most gruesome video uploaded on Gorebay. Prepare yourself before watching!

A woman dismembered and her face got cut in half by her husband using a machete. She was still alive and aware what is happening to her.

4.3 12 votes
Article Rating

Like it? Share with your friends!

20

What's Your Reaction?

hate hate
108
hate
confused confused
21
confused
fail fail
4
fail
fun fun
4
fun
geeky geeky
1
geeky
love love
14
love
lol lol
34
lol
omg omg
55
omg
win win
11
win
Subscribe
Notify of
guest
54 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Melone

Oh

Kaxenia

Pac man:\/

Commenter

Wonder which ghost they’re gonna eat next.

Raymond Kenney

Your comment is so fucked up but it is so true

Mgee

…….same here

Mike dee

This is the worst shit i have ever seen

Maurice

It’s horrible dude. But let me tell ya, if I know who that guy was and then a video of him getting dismembered just like this, I would be very happy.

BabyGirl666

Me too 😀

FuckFace

Me too, there’s a chance that lady survived, someone could sew her up but I bet things FUCKING suck for her!

a dude

what the fuck is that a human slaughter house??

whyIamHere

looks like the hell

FuckFace

It’s HELL, like that movie Event Horizon where the spaceship goes on a one way trip to HELL, this is what hell is, so be a good little boy OR YOU’LL BURN IN HELL!

Tu vieja golosa

I saw the warning and I thought I do not think it is so bad with everything I have seen but brother is really strong

Fester

Get wel soon?

Maurice

Does anyone knows who was the woman screaming on the background?

Last edited 6 months ago by Maurice
1732

hope shes okay

Liam Albert

She might live. Depending on whether they can put her obviously shatter skull together, she’ll be fine. I mean obviously she’s not ok, but she might live.

OriginalBR

She might be alive, but she would need a real assistance, her case is very deep to make her alive for too long.

It will be very difficult to her get her abilities to talk, breath and move again.

She got literally massacred but, they didn’t finished her.

Reggie

How do u take a chunk out of the middle of somebodys head without killing them or passing out due to blood loss

Osama Bin Laden

Eh Reggie you really like guys huh?

John

What the hell has that got to do with his post…especially since he never mentioned guys…
F’ing wierdo

ffff

To all the ppl who said “lol”…
Go fuck yourself. Sincerely.

lol

lol

Nick Kurz

There is TRUE EVIL in this world

Jemma

slowly dying/suffering is the worst way to die no cap

binsalul

What’s the back story and did they punish the perp?

Gypsycrusader

I saw this before on best gore and try n guess what 99.8% of the comments were?…. PACK Maaannnnnnnn😅, no but seriously RIP. Pack man. I still cant beat lev 5 on it though

Top Kek

Gyspy isn’t white and dates white girls, race mixing

Al Kahawlick

walk it off

Ahp

Poor lady. But how is she still alive?

Blane

It’s so incredibly scary to think about how hard it is to actually die. That’s a trend I noticed with a lot of videos here. You don’t just die when someone smashes your head or cuts it in half. No. You stay alive so you can feel every last ducking bit.

Top Kek

cyanide with pain killers is probably the best way, infact just use alot of pain killers if your gonna kys so it isn’t as bad incase you dont die instantly

Jay

You could just buy a nice amount of sleeping pills like clonazolam (an adult needs about 10 taken at once to die), which will make you sleepy and eventually just make you stop breathing.

Bman

You know what, I’m reading the comments and I’m not even gonna bother watching this

SorryToSay...YouSuck

Good choice. I feel sick after watching this.

Awshiii

Pac-Man headass 😂

no one

h speak like nigger no ?

Why you

Sv will experience this… efinn rez n***Agers lol

William

wow, cette là ma vraiment mit mal putain… j’espère qu’elle est morte. Pas contre elle, juste pour qu’elle ne souffre plus.

Taurus91

Why do people videotape someone helpless like that and not even try to help but then again idk if there is much that you can do for that poor lady. Hopefully she survived. May god rest her soul.

Last edited 2 months ago by Taurus91
Top Kek

hopefully she DIED end her misery how do you even recover from your face being cut in half stich back up and amputator limbs?

Osama Bin Laden

Ive seen better

Ass

How are y’all going to go to a website named bestGORE then read this title than fucking still click on it then make sympathetic comments you act like making comments like those are gonna change the fact that’s shes dead she died due to blood lose it’s funny how people get grossed out and say this is true “evil “ like nigga you came to a website we’re people literally get killed like holy fuck this website is def gonna get taken down soon due to that fact hoodsite and many more shut down or are getting shut down so… Read more »

JustACuriousMan

I came out of morbid curiosity, I honestly do full auto poorly when I get that morbid curiosity, and although the fact that commenting changes nothing commenting can still give us at least a wag to show our disgust and hate for the person who did this

SorryToSay...YouSuck

Yeah, and I feel a lot of the jokes in the comment section (even though it’s horrible to joke about this) help you to kind of process what happened by providing some form of comic relief. Like the stoner dude in a horror movie.

JustACuriousMan

Holy Jesus does anyone have a translation of what was said?

33 is cool

Should I watch this

JustACuriousMan

it’s pretty gruesome and sad do prepare yourself

John

That was soooo fucking AWESOME!!!!! No idea on the warning tho….it’s not as bad as others that are on here.

Top Kek

send me them how is there anything worser than this? Cartel skinning?

John

Oh…come on now buddy. This was pretty tame. In fact….it actually was a lil boring. When I read the warning I thought it was gonna be a lot more intense….

Top Kek

What could’ve of drive someone this hard to do this? Adultery with insults? Wayyy over kill, those end moans intensifying.. morale of the story don’t piss off your husband escipally if he’s pyschotic, best way is just asking to separate in a nice tone

Mcdaddy

What?

SorryToSay...YouSuck

The fact that she is still alive at the time of the video is what I find the most disturbing. How long has she suffered. Likely not too too long as you bleed out in a couple of minutes but damn. This is hard stuff to take.

54
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x